خبرگزاری کار ایران

«پرندگان ابدی هستند» در آخرین روز از جشنواره «تهران-مبارک»

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۲۷۴

نهمین و آخرین روز از نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی «تهران-مبارک»، میزبان هشت نمایش صحنه‌ای و چهار اثر در بخش فضای باز است.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی اداره‌ کل هنرهای نمایشی، در نهمین و آخرین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی (شنبه هفدهم تیر)، هشت نمایش در بخش صحنه‌ای و چهار اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد. 

بخش بین‌الملل 

«پرندگان ابدی هستند» به نویسندگی لوییز جیفونی و کارگردانی آنتونیو کاماکو اوروپزا از مکزیک به مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در تالار هنر میزبان علاقه‌مندان است. 

نمایش‌های ایرانی صحنه‌ای 

«پیراهنی به نام جنگ» به نویسندگی و کارگردانی سرگل اسلامیان با مدت زمان ۳۵ دقیقه از تهران در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود. 

«بازی» به نویسندگی ساموئل بکت و کارگردانی مشترک زهرا عظیمی‌نیا و وحید حجازی از رشت با مدت زمان ۳۰ دقیقه در دو سئانس ۱۸ و ۲۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. 

«عقاب» به نویسندگی و کارگردانی ناصر آویژه از تهران با مدت زمان ۵۰ دقیقه در دو سئانس ۱۸ و ۲۰ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود. 

«پدر شعر فارسی» به نویسندگی و کارگردانی افشین قاسمی از تهران به مدت ۴۵ دقیقه ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در کارگاه نمایش تئاتر شهر میزبان تماشاگران است. 

«آخرین نوار کراپ و کراپ و کراپ» به نویسندگی ساموئل بکت با کارگردانی درنا کمالو از تهران برای ۳۵ دقیقه ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن بزرگ مولوی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. 

«پدر چوب» به نویسندگی و کارگردانی مجید کیمیایی‌پور از اصفهان برای۴۰ دقیقه ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در سالن کوچک مولوی روی صحنه است. 

«قورباغه و غریبه» به نویسندگی متشرک زهرا ناظری و بهنام متعارفی با کارگردانی زهرا ناظری از تهران برای ۷۰ دقیقه ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود. 

نمایش‌های فضای باز 

در بخش نمایش‌های فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، چهار نمایش «یه تار سبیل» به نویسندگی و کارگردانی راضیه پاشایی در ساعت ۱۹، «سرزمین مادریم» به نویسندگی و کارگردانی مشترک سمیه گلباز و داوود بختیاری در ساعت ۱۹:۳۰، نمایش 

«ازدواج پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی حسین ربیعی در ساعت ۲۰ و نمایش «هله هله کوسه» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی در ساعت ۲۰:۳۰ در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان خواهند بود. 

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به دبیر هادی حجازی‌فر، هشتم تا هفدهم تیر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز