خبرگزاری کار ایران

واکنش وزارت ارشاد درباره حواشی حضور نازنین بیاتی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۰۶۷

مهدی سموعی مدیر کل روابط عمومی وزارت ارشاد در گفتگو با مصطفی امامی مجری برنامه استودیو هشت در رادیو نمایش درباره اتفاقات اخیر و مجوزهای وزارت فرهنگ برای کنسرت ها و رونمایی ها و همچنین حاشیه ها نسبت به حضور نازنین بیاتی در مشهد سخن گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه، مهدی سموعی در پاسخ به سوالی درباره نازنین بیاتی و ممنوع شدنش برای ورود به یک مراسم رونمایی در مشهد بیان کرد: مگر کسی می تواند بگوید که یک شهروند جمهوری اسلامی به مشهد سفر نکند؟

سموعی اضافه کرد: تهیه کننده ها و کارگردانان علی رغم اینکه همه شان برای من و وزارتخانه محترم هستند اما اجازه دهید بخشی از اینها را به پای شیطنت هایی بگذاریم که به دیده شدن برخی از این فیلم ها کمک می کند.

وی در پاسخ به مجری که یعنی این خبرسازی ها جزوی از کمپین رسانه ای فیلم است؟ توضیح داد: آنچه که گفته شده و در رسانه ها وجود دارد واقعیت ندارد.

سموعی در پاسخ به مجری درباره اینکه حتی اگر نازنین بیاتی در موضوعی قانون را رعایت نکرده باشد باید از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام شود گفت: اگر همه قانون را رعایت کنند، اهالی هر صنفی درباره آن صنف تصمیم می گیرند.

وی در پایان گفت: درباره این مساله چه در مشهد و چه هر جای دیگری این اتفاق رخ بدهد قطعا وزارت ارشاد پیگیر است. امیدواریم هم حلم و همراهی از طرف جامعه هنری اتفاق بیفتد، وزارت فرهنگ و ارشاد هم به وظایف ذاتی خود عمل کند، اطمینان داشته باشید سایر دستگاه ها هم راحت تر هستند که مسائل از کانال اصلی خود پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز