خبرگزاری کار ایران

پخش مستند «پاییز پدرسالار» در سالروز درگذشت محمدعلی کشاورز

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۷۶۰

«پاییز پدرسالار» به کارگردانی اصغر احمدپور و محسن رضازاده پرتره‌ای از زنده‌یاد محمدعلی کشاورز بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران پنجشنبه ۲۵ خرداد ساعت ۲۰ به مناسبت سالگرد درگذشت این هنرمند از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، مستند ۴۰ دقیقه ای «پاییز پدرسالار» به کارگردانی اصغر احمدپور و محسن رضازاده با بهره‌گیری از تصاویر آرشیوی و منابع مکتوب به زندگی حرفه‌ای محمدعلی کشاورز از صحنه تئاتر تا حضور در تلویزیون و سینما پرداخته است.

محمّدعلی کشاورز زاده‌ی ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ در اصفهان و درگذشته‌ی ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ در تهران است. او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران و دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر بود. از محمدعلی کشاورز، در کنار داوود رشیدی، عزت‌الله انتظامی، جمشید مشایخی و علی نصیریان به سبب تأثیرشان در فیلم‌های ایرانی به عنوان پنج بازیگر مرد ماندگار تاریخ تئاتر، سینما و تلویزیون ایران یاد می‌شود. این هنرمند بر اثر نارسایی کلیه در سن ۹۰ سالگی درگذشت.

مستند «پاییز پدر سالار» را فاطمه بوربور و اصغر احمدپور برای شبکه مستند تهیه کرده‌اند و از دیگر عوامل آن می‌توان به فاطمه بوربور پژوهشگر و نویسنده، محسن رضازاده و اصغر احمدپور تدوینگران و پگاه مأموری گوینده گفتار متن اشاره کرد.

این مستند فردا ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرار آن نیز روز جمعه ساعت ۱۰ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز