خبرگزاری کار ایران

 "رستا" رویدادی برای استانداردسازی فعالیت رسانه در حوزه مد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۱۷۳

تیپ سازی و طراحی محصول،  عکاسی محصول، ساخت تیزر تبلیغاتی، بسته بندی و برنامه فروش، تولید محتوای مجازی از جمله محورهای پیش رویداد جشنواره مد و لباس فجر با محوریت رسانه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیش نشست رویداد دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر با محوریت مد و رسانه ویژه فعالین و صاحبان ایده در حوزه مد و رسانه مد برگزار شد.

قصد برآن است تا تمام فعالان رسانه در بخش‌های مختلف اعم از مکتوب، تصویری، عکس و ویژندهای مطرح حضور داشته باشند.

مهسا فرزان (دبیر رویداد جشنواره مد و لباس با محوریت رسانه) با اشاره به آنکه قصد بر آن است تا به تعامل بین رسانه و مد سرعت بخشیم، گفت: در معرفی محصولات پوشاکی سرعت گرفته‌ایم اما در استفاده از رسانه عقب مانده‌ایم. استانداردسازی از رسانه در صنعت مُد، مَد نظر است.

او ادامه داد: هرچند در استارت آپ ها معمولا ۳ روز زمان می‌گذارند اما ما آنرا فشرده کردیم و در یک روز برگزار می‌کنیم. بعد از کلاس آموزشی وارد فضای عملیاتی خواهیم شد. طراحی و تولید محتوا را خواهیم داشت.

فرزان خاطرنشان کرد: تیپ سازی و طراحی محصول،  عکاسی محصول، ساخت تیزر تبلیغاتی، بسته بندی و برنامه فروش، تولید محتوای مجازی از جمله محورهای پیش رویداد جشنواره مد و لباس فجر با محوریت رسانه است. استانداردسازی رسانه در حوزه مد را مد نظر داریم. 

دبیر رویداد جشنواره مد و لباس با محوریت رسانه خاطرنشان کرد: "رستا" نام این رویداد است و داوری و معرفی افراد برتر در همان روز انجام خواهد شد و به ویژندها معرفی خواهد شد. قصد بر آن است که از ظرفیت‌های مد و رسانه یکجا استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سئوال که ایا چنین رویدادهایی می‌تواند ضامن تغییر مد و تغییر رویکرد جامعه از لباس‌ها و مانتوهای جلوباز باشد، گفت: با یک رویداد نمی‌توان پاسخگوی این نیاز بود و نمی‌توان پوشاک عفیفانه را رواج داد. ما از مد اسلامی صحبت می‌کنیم و اگر آن را درست معرفی کنیم می‌توانیم به این نوع مد دستیابیم‌. ما تضمین‌کننده چیزی نیستیم اما می‌توانیم فرهنگسازی کنیم. ضمن آنکه مد و لباس در زمینه لباس مردانه، زنانه و بچگانه مد نظر است.

او درخصوص بهره‌گیری از برگزیدگان رویداد رستا گفت: از ویژندهای مطرح دعوت کردیم که در کنار شرکت کنندگان باشند و در کنار نفرات برنده رویداد قرار گیرند. البته که بستری برای رقابت خواهد بود و باید خود را پرزنت و معرفی کرد. 

فرزان درخصوص آموزش در رویداد رستا نیز گفت: تیم تحقیقاتی و توسعه هدفمند جلو رفتند و شرکت کنندگان برای حضور مبلغ ۲۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد. خبرنگاران، اهالی ادب و شعر و... نیز در نظر گرفته شده‌اند. رسانه دیجیتال و مکتوب تکمیل کننده رسانه مد هستند و به دنبال مکمل سازی خواهیم بود. ما به دنبال اشاعه کار گروهی هستیم.

رویداد "رستا" در ۲۴ تیرماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ در سالن سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز