خبرگزاری کار ایران

«مسابقه زنده ماندن در آلاسکا» به نمایش خانگی آمد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۱۲۵

رئالیتی شوی «مسابقه زنده ماندن در آلاسکا» Race to Survive Alaska به کارگردانی بلا کرین Bella Crane با زیرنویس اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها رئالیتی شوی «مسابقه زنده ماندن در آلاسکا» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«مسابقه زنده ماندن در آلاسکا» به کارگردانی بلا کرین محصول ۲۰۲۳ ایالات متحده است که در آن تلاش مسابقه دهندگان ماجراجو و افراد کارکشته در مهارت های بقا را به تصویر می‌کشد که برای به دست آوردن جایزه پانصد هزار دلاری، بیش از ۱۶۰ کیلومتر مسیر طاقت فرسا را می پیمایند.

در این رئالیتی شو، هشت تیم از ورزشکاران نخبه، سفری دلخراش را در سراسر آلاسکا آغاز می‌کنند. با این حال، بدون غذا یا سرپناه، آنها باید از خود مراقبت کنند و زنده بمانند. در طول شش مسابقه مختلف، ۴۶ روز و ۳۰۰ مایل مربع، تیم‌ها از میان برخی از خشن‌ترین و خارق‌العاده‌ترین مناظر جهان، از رشته کوه‌های گسترده گرفته تا یخچال‌های طبیعی عظیم ماقبل تاریخ و جنگل‌های بارانی خفه‌کننده بی‌پایان، عبور خواهند کرد. تیم‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرند، درد فیزیکی را تحمل می‌کنند و استحکام ذهنی خود را به چالش می‌کشند.

در این رئالیتی شو ستارگانی چون مکس جنوهان (Max Djenohan ) و حکیم ایسلر (Hakim Isler) حضور دارند.

رئالیتی شوی «مسابقه زنده ماندن در آلاسکا» که امتیاز ۷.۹ را در سایت IMDb به دست آورده در ۱۰ قسمت به صورت رایگان و با زیرنویس اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز