خبرگزاری کار ایران

راهیابی فیلم سینمایی «یک بعد از ظهر طولانی» به جشنواره‌ای در کانادا

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۹۸۵

فیلم سینمایی «یک بعد از ظهر طولانی» ساخته سهی‌بانو ذوالقدر به نهمین جشنواره فیلم آینده کبک کانادا (Gbeck Future Film Festival) راه یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فیلم، «یک بعد از ظهر طولانی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سهی‌بانو ذوالقدر در دومین حضور خارجی خود به نهمین جشنواره فیلم آینده کبک راه پیدا کرد.

نهمین جشنواره فیلم آینده کبک (Gbeck Future Film Festival) از تاریخ ۸ تا ۱۰ سپتامبر در Prince Edward Island Canada برگزار می‌شود. این فستیوال مسابقه‌ای از فیلم‌های اصلی است که توسط سازندگان فیلم از سراسر جهان خلق شده‌است. جشنواره فیلم آینده کبک بر رسانه‌های جدید و فیلم‌سازان جوان تمرکز دارد و بسیاری از فیلم‌سازان بزرگ جوان توسط این رویداد پرورش یافته‌اند.

«یک بعد از ظهر طولانی» فیلمی به صورت پلان_سکانس است و ژانری معمایی دارد و پیش از این در جشنواره ایسکیا ایتالیا شرکت کرده است.

زهرا بهروزمنش، آزاده کرمی، امین مؤذن، احسان موسوی، مرجان متقی و الیاس قدسی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

دیگر عوامل فیلم سینمایی «یک بعد از ظهر طولانی» عبارتند از: مشاورتهیه: روح‌الله برادری، دستیار یک و برنامه‌ریز: ایمان غیرتمند، مجری طرح: طوبافیلم، مدیر تولید: امیر اسکندری، مدیرفیلمبرداری: جعفراصلانی، مشاور فیلمبرداری: تورج اصلانی، نویسنده: سیامک احمدی، طراح صحنه: رضا رزم، طراح لباس: ستاره شمشیربندی، طراح گریم: سولماز صدرالاشرفی، صدابردار: قادر قادری، طراحی صدا: امیرحسین صادقی، ویژوال: سینا قویدل، موسیقی متن: سیاوش حیدری، موسیقی تیتراژ: علی صدر، تیتراژ: میلاد احمدوند، عکاس: پوریا رفیع‌زاده، طراحی پوستر: حمید رجایی، پخش‌کننده: سولماز اعتماد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز