خبرگزاری کار ایران

دوبله «بهولا» در شبکه نمایش خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۰۲۶

یکی از آثار موفق سال ۲۰۲۳ سینمای هند با دوبله اختصاصی در شبکه نمایش خانگی از پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «بهولا» محصول سینمای هند با دوبله اختصاصی در شبکه نمایش خانگی از پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

«بهولا» از محصولات سال ۲۰۲۳ سینمای هند است که در ژانرهای اکشن، ماجرایی و جنایی ساخته شده است. این فیلم داستان مردی به نام بهولا را به تصویر می‌کشد که بعد از ده سال از زندان آزاد می‌شود تا به دیدار دخترش برود، اما در میانه راه توسط افرادی دستگیر می‌شود و همه چیز برای او عوض می‌شود.

«بهولا» بازسازی فیلمی به‌نام «زندانی» (Kaithi) است که در سال ۲۰۱۹ ساخته شده بود. علت بازسازی فیلم موفق و دیده‌شده‌ای مثل «زندانی» در این فاصله زمانی کوتاه را می‌توان این دانست که «زندانی» به زبان تامیلی ساخته شده بود و «بهولا» فیلمی به زبان هندی است.

اجی دیوگن، بازیگر مطرح سینمای هند، را می‌توان همه‌کاره «بهولا» دانست. دیوگن نه‌تنها نقش اصلی این فیلم را ایفا کرده است بلکه کارگردان و یکی از تهیه‌کنندگان «بهولا» هم بوده است. در کنار دیوگن، بازیگرانی چون تابو، سانجای میشرا و دیپاک دوبریال در «بهولا» نقش‌آفرینی کرده‌اند. همچنین بازیگرانی همچون امالا پل و آبیشک باچان نیز در این فیلم به‌صورت افتخاری حضور دارند.

«بهولا» با واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدان روبه‌رو شد اما یکی از فیلم‌های موفق سینمای هند در سال ۲۰۲۳ بوده است و با فروشی بیش از ۱۱۱ کرور روپیه (۱۴ میلیون دلار) در سطح جهان، پنجمین فیلم پرفروش هندی سال ۲۰۲۳ تا امروز لقب گرفته است.

فیلم «بهولا» را می‌توانید با مراجعه به پلتفرم فیلم‌نت به انتخاب خود با دوبله اختصاصی، زیرنویس فارسی یا زیرنویس انگلیسی تماشا کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز