خبرگزاری کار ایران

زیر و بم یک سازمان جاسوسی در نمایش خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۱۷۴

سریال «سیتادل» همزمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی توسط پلتفرم فیلم‌نت منتشر شد.

به گزارش ایلنا، سریال «سیتادل» یک تریلر جاسوسی آمریکایی است که هر هفته توسط آمازون پرایم ویدئو منتشر می‌شود. جاش آپلباوم، برایان او و دیوید ویل خالقان «سیتادل» هستند و نام برادران روسو (سازندگان تعدادی از آثار جهان سینمایی مارول از جمله «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان»، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» و «انتقام‌جویان: پایان بازی») نیز در میان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال به چشم می‌خورد.

فصل اول «سیتادل» (که در 6 قسمت در حال انتشار است) با بودجه‌ای 300 میلیون دلاری، یکی از گران‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی تاریخ لقب گرفته است. پخش «سیتادل» از 28 آوریل 2023 (8 اردیبهشت 1402) آغاز شده است. درحالی‌که عموما تمدید سریال‌های تلویزیونی پس از مشاهده میزان استقبال از فصل اول انجام می‌شود، به‌نظر می‌رسد سازندگان «سیتادل» از موفقیت این سریال اطمینان داشته‌اند چراکه یک ماه پیش از آغاز پخش فصل اول آن، خبر تمدید این سریال را برای فصل دوم اعلام کردند.

سریال «سیتادل»، داستان یک آژانس جهانی جاسوسی به همین نام را روایت می‌کند که سقوط کرده و خاطرات مامورانش پاک شده است. اکنون درحالی‌که سندیکایی قدرتمند در این زمینه در حال پاگرفتن است، آیا ماموران سیتادل می‌توانند گذشته خود را به یاد آورده و قدرت مبارزه خود را بازیابی کنند؟

ریچارد مدن، پریانکا چوپرا جوناس، رولاند مولر، استنلی توچی، اوله‌گار فدوردو و لزلی منویل از جمله بازیگران «سیتادل» هستند.

تاکنون سه قسمت از فصل اول «سیتادل» منتشر شده است. سه قسمت باقی‌مانده نیز تا 26 مه 2023 (5 خرداد 1402) پخش خواهد شد. قسمت‌های منتشرشده از این مجموعه را هم‌اکنون می‌توانید با زیرنویس فارسی در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز