خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران برای رضا حداد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۶۰۵

کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران به مناسبت درگذشت رضاحداد (کارگردان تئاتر و مدیر شبکه‌ آفتاب) متنی را منتشر کرده است.

به گزارش ایلنا، کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران درگذشت رضا حداد را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران آمده است؛

«باز هم دریغاگوی هنرمند دیگری از این سرزمین شدیم که هم تجربه‌های نو را در صحنه درنوردیده بود و هم یاور و هم‌راه بسیاری از هنرمندان جوان و آیین‌های تئاتر بود. دریغ که هنوز روزهای جوانی‌اش تمام نشده بود، دست اجل او را از ما جدا کرد و به سفر ابدی برد. کاش هم‌چنان می‌بود و شبکه‌ی آفتاب‌ش گرمابخش محفل‌ها و رخ‌دادهای صحنه‌های‌مان می‌شد. افسوس رضای عزیز بی‌هنگام و بی‌خداحافظی بار سفر بست. «کسی نیست که این همه داستان‌ها را به یاد بیاورد! …» 

کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، سفر ناگهانی و بی‌بازگشت رضا حداد را به خانواده‌ی محترم‌ش، به محمد چرم‌شیر عزیز، نمایش‌نامه‌نویس آثار و دوست دیرینه‌اش و هم‌چنین به هم‌کاران خوب‌ش در شبکه‌ی آفتاب و دوست‌داران دنیای صحنه و درام تسلیت می‌گوید و در این روزهای پایانی اردی‌بهشت‌ماه به سوگ‌ش می‌نشیند. 

گفتنی است رضا حداد جمعه گذشته بیست و نهم اردیبهشت‌ماه به دلیل ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز