خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:

جابه‌جایی بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در بخش حمل‌و‌نقل هوایی تا پنجم فروردین/ صدور بیش از ۱۹هزار مجوز برای مسیرهای داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۷۵۵

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابه‌جایی یک میلیون و ۵۳۱ هزار و ۳۰۹ مسافر از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، جعفر یازرلو گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در مجموع ۱۹هزار و ۵۹۱ مجوز پرواز برای مسیرهای داخلی و بین‌المللی توسط سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد که از این تعداد مجوز صادر شده، تاکنون ۱۲هزار و ۴۶۲ پرواز (نشست و برخاست) انجام شده است.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ۱۳هزار و ۷۸۶ مجوز برای مسیرهای داخلی و ۵هزار و ۸۰۵ مجوز برای مسیرهای بین‌المللی است.

او تصریح کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در مجموع یک میلیون و ۵۳۱هزار و ۳۰۹ مسافر (اعزام و پذیرش) با ۱۲هزار و ۴۶۲ پرواز (نشست و برخاست) جابه‌جا شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از مجموع مسافران جابه‌جا شده در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۲ یک میلیون و ۲۱۷هزار و ۳۱۸ مسافر داخلی با انجام ۱۰هزار و ۲۰۴ پرواز داخلی و ۳۱۳هزار و ۹۹۱مسافر بین‌المللی با انجام ۲هزار و ۲۵۸ پرواز خارجی جابه‌جا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز