خبرگزاری کار ایران

استقبال گردشگران نوروزی از جاذبه‌های منطقه ویژه گردشگری عباس‌آباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۰۹۸

مدیر گردشگری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از برگزاری ۶۳ تور گردشگری خودرویی، ۱۴ تور پیاده روی، همچنین بازدید حدود ۵۰۰۰ گردشگر از اراضی عباس‌آباد در سومین روز از فروردین سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری نوروزی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، سارا میرزایی (مدیر گردشگری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد)ش درباره برنامه‌های گردشگری این منطقه بیان کرد: ایستگاه‌های راهنمای گردشگران نوروز ۱۴۰۲ تحت عنوان «تهران دیدنی» با هدف میزبانی و معرفی بیشتر ظرفیت‌های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و پایتخت در هفت نقطه پرتردد و سه مرکز «کتابخانه و موزه نادر ابراهیمی»، «گنبد مینا» و «اقیانوس پارک» از دوم فروردین ماه استقرار پیدا کرده است.

او با اشاره به بارندگی روزهای ابتدایی فروردین افزود: ما در روزهای ابتدایی سال نو که با برکت فراوان الهی شروع شد، باز هم شاهد حضور گردشگران در اراضی بودیم که از سوم فروردین ماه این حضور بیشتر و پرشورتر از روزهای قبل شد.

مدیر گردشگری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با بیان اینکه ایستگاه‌های گردشگری تا 12 فروردین ماه به فعالیت خود در اراضی ادامه می‌دهد، گفت: تورهای گردشگری هر روز از ساعت ۱۴ الی ۲۴ برگزار می‌شوند و ۱۷ راهنمای گردشگری به زبان‎های مختلف فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی استانبولی، ترکی آذری، ژاپنی، اسپانیایی و کره‌ای،  قصه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و جاذبه های فرهنگی و گردشگری مناطق تهران را برای گردشگران داخلی و خارجی روایت می‌کنند.

میرزایی با اشاره به تعبیه ایستگاه‌های گردشگری در نقاط پرتردد عباس‌آباد، بیان کرد: این ایستگاه‌ها در بوستان «آب و آتش»، «پل طبیعت»، «میدان مشاهیر»، خیابان سرو(روبروی ایستگاه مترو حقانی)، «گذر فرهنگ»، بوستان «بهشت مادران» و میدان ادبیات (روبروی باغ غذا) جانمایی شده‌اند تا با دراختیار قرار دادن نقشه و توضیحات منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد خدمات مناسبی به شهروندان و گردشگران ارائه دهند.

او با بیان اینکه در سومین روز از تعطیلات نوروز، 63 تورگردشگری به وسیله خودروی برقی برگزار شده است، گفت: ۱۰ خودروی برقی برای تسهیل رفت و آمد معلولان، سالمندان و افراد کم توان در نظر گرفته شده است. همچنین در سوم فروردین ماه ۱۴ تور به صورت پیاده در اراضی عباس‌آباد انجام شده است و اغلب گردشگران خارجی بازدید کننده در این روز اهل کشورهای افغانستان، کره جنوبی و عراق بودند.

مدیر گردشگری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، اعلام کرد: طی دو روز گذشته حدود ۵۰۰۰ گردشگر از جاذبه‌های پیرامونی اراضی بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز