خبرگزاری کار ایران

دروازه‌بان سابق تیم‌ملی سفیر ورزشی «کن پامنار» شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۸۱۳

پرویز برومند فوتبالیست و دروازه‌بان سابق تیم ملی در اکران مردمی فیلم سینمایی «کن پامنار» به عنوان سفیر ورزشی این فیلم معرفی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، اشکان درویشی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کن پامنار» شب گذشته جمعه ۲۶ اسفندماه پیش از اکران مردمی این فیلم در پردیس سینمایی چارسو گفت: سعی کردیم برای شروع اکران‌های فیلم یک اتفاق خوب رقم بزنیم، به همین دلیل می‌خواهم پرویز برومند را که قرار است در فیلم بعدی من «ایجنت»، که درباره پشت پرده‌های فوتبال است، همراهم باشد، به عنوان سفیر ورزشی و مردمی فیلم «کن پامنار» معرفی کنم.

در ادامه پرویز برومند ضمن خیر مقدم به حضار گفت: مسائلی همچون حقوق کودکان و مشکلات کودکان کار همیشه یکی از مسائل و معضلات هر جامعه‌ای است و همه باید با توجه به این موضوع تلاش کنیم تا وضعیت زندگی برای کودکان کار بهتر شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با تشویق مردم و مسئولان به تماشای این فیلم، توجه‌ها را به حقوق کودکان بخصوص کودکان کار جلب کنیم.

فیلم سینمایی «کن پامنار» از ۲۴ اسفندماه در سینماهای منتخب هنر و تجربه روی پرده رفته است.

فیلم‌های گروه هنروتجربه در دو سانس ۱۶ و ۱۸ در سالن‌های منتخب این گروه در تهران اکران می‌شود و روزهای چهارشنبه نیز در سینماهای هنروتجربه شهرستان‌های مختلف سراسر کشور روی پرده می‌رود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت‌های فروش بلیت مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز