خبرگزاری کار ایران

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۱۶۳

وزیر آموزش و پرورش در پی موفقیت پویانمایی «بچه زرنگ» و فیلم «در آغوش درخت» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر از مدیرعامل کانون قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پویانمایی «بچه زرنگ» و فیلم «در آغوش درخت» از تازه‌ترین تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در جشنواره چهل‌ویکم فیلم فجر موفق به دریافت جایزه شدند.

به همین مناسبت حجت الله الماسی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در حاشیه جلسه‌ای که با موضوع «طرح کانون مدرسه» برگزار شده بود، از حامد علامتی مدیرعامل کانون قدردانی کرد.

در متن تقدیر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش آمده است:

جناب آقای حامد علامتی

مدیرعامل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

با سلام و احترام

تحول بنیادین در آموزش و پرورش به عنوان یک رسالت مهم در دوره مدیریتی جدید به‌عنوان اصلی‌ترین مسئولیت در دولت مردمی مورد توجه و تاکید است و این تحول با گسترش بسته‌های یادگیری و تقویت فضاهای متنوع و متکثر تربیت غیر رسمی امکان‌پذیر است.

تولید محتوای چندرسانه‌ای به‌ویژه تولید فیلم و پویانمایی یکی از مهم‌ترین ابزارهای تربیت چند ساحتی و پرورش فکری کودکان و نوجوانان محسوب می‌شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از پیشگامان صاحب‌سبک در این فضاست.

به مناسبت آنکه فیلم «در آغوش درخت» و پویانمایی «بچه زرنگ» توجه داوران چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را به خود جلب نموده و حائز رتبه و جایزه شده است از مساعی ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم در کانون تشکر و قدردانی می‌نمایم.

توسعه فعالیت‌های کانون در تولید آثار فاخر عمیق و ارزشمند با مخاطب کودک و نوجوان مورد تاکید مداوم است.

امیدوارم در این مسیر موفق و منشأ خدمات ارزشمند باشید.

یوسف نوری

وزیر آموزش و پرورش

شایان ذکر است در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، پویانمایی «بچه زرنگ» به کارگردانی بهنود نکویی و محمدجواد جنتی و با تهیه‌کنندگی حامد جعفری سیمرغ بلورین بهترین پویانمایی را دریافت کرد.

بابک خواجه‌پاشا نیز برای فیلم «در آغوش درخت» موفق به دریافت سیمرغ بلورین چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در بخش بهترین فیلمنامه شد و دیپلم افتخار بهترین فیلم اول (کارگردان اول) را برای فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به دست آورد.

چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز