خبرگزاری کار ایران

سریال «پاندای کونگ‌فوکار: شوالیه اژدها» به شبکه نمایش خانگی آمد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۶۶۹

سریال «پاندای کونگ‌فوکار: شوالیه اژدها» با دوبله اختصاصی در فیلم‌نت عرضه شد.

به گزارش ایلنا، فیلم «پاندای کونگ‌فوکار» که در سال ۲۰۰۸ اکران شد، به‌قدری موفق بود که در سال‌های بعدی انواع فیلم‌ها و مجموعه‌ها در ادامه آن ساخته شدند. یکی از جدیدترین موارد، سریال «پاندای کونگ‌فوکار: شوالیه اژدها» است که فصل اول آن سال ۲۰۲۲ عرضه شد و به‌تازگی هم فصل دوم آن در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مجموعه «پاندای کونگ‌فوکار: شوالیه اژدها» ماجرای پو را دنبال می‌کند که در زمانی نامشخص بعد از «پاندای کونگ‌فوکار»، استاد شده است و به عنوان محافظ چین شناخته می‌شود اما بعد از اینکه در یکی از ماموریت‌هایش شکست می‌خورد و نمی‌تواند دستکش جادویی را از دست راسوهای حقه‌باز دربیاورد محبوبیتش را از دست می‌دهد. جک بلک، کریس گیر و ریتا اورا از جمله صداپیشگان این مجموعه انیمیشنی هستند.

پلتفرم فیلم‌نت اقدام به دوبله قسمت‌های مختلف این مجموعه کرده است. تاکنون تمام یازده قسمت فصل اول و پنج قسمت از فصل دوم این مجموعه انیمیشنی با دوبله اختصاصی فیلم‌نت منتشر شده‌اند.

تولید مجموعه «پاندای کونگ‌فوکار: شوالیه اژدها» ادامه دارد. قرار است فصل سوم این مجموعه نیز در سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز