خبرگزاری کار ایران

بررسی علوم انسانی در بریتانیا سوژه «شب‌های اندیشه»

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۷۵

«شب‌های اندیشه» فرهنگسرای اندیشه به موضوع علوم انسانی در بریتانیا و شب تاریخ دانشگاه در آلمان می‌پردازد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، شب تاریخ دانشگاه در بریتانیا از سلسله نشست‌های علوم انسانی و اجتماعی «شب‌های اندیشه» فرهنگسرای اندیشه با حضور علی صباغیان، عضو گروه مطالعات منطقه‌ای – اروپا و معاون دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، اندیشمندان و پژوهشگران برگزار می‌شود.

این نشست، چهارشنبه، ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۸ در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

متعاقب برگزاری شب تاریخ دانشگاه در آلمان با حضور اندیشمند علوم انسانی و اجتماعی احمد علی حیدری و جمعی از پژوهشگران، شب‌های تاریخ دانشگاه در بریتانیا، فرانسه، آمریکا، فلسفه دانشگاه ایرانی و… برگزار خواهد شد.

«شب‌های اندیشه» سلسله نشست‌های علوم انسانی و اجتماعی برای گفتگو و هم اندیشی اندیشمندان و صاحبنظران انسانیات و علوم اجتماعی است که در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. شب‌های اندیشه به مطالعه و بررسی در حوزه‌های انسانی و اجتماعی، فلسفه، جامعه شناسی، فرهنگ، ادبیات، زبان، رسانه، هنر، سیاست، حقوق، حکمرانی و… می‌پردازد. رویکرد شب‌های اندیشه مساله-محور است و به طرح پرسش می‌پردازد تا از این رهگذر ضمن فراهم آوردن بستری برای شکل گیری گفتگوها و بحث‌های جدی و عمیق فکری میان نخبگان، به ترویج فرهنگ گفتگو و نقد در جامعه در میان شهروندان بپردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز