خبرگزاری کار ایران

گردهمایی تخصصی معاونان و مدیران سینمایی استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۶۳۶

گردهمایی تخصصی معاونان و مدیران سینمایی استان‌ها به همت سازمان سینمایی در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور، در این گردهمایی که با هدف ارائه مباحث تخصصی و گفت و گو در حوزه‌های مختلف سینما با حضور معاونان هنری و سینمایی تمامی استان‌ها برگزار می‌شود. این برنامه با حضور رئیس و معاونین سازمان سینمایی به همراه مدیران موسسات تابعه صورت خواهد گرفت.

در گردهمایی تخصصی معاونان هنری و روسای سینمایی استان‌ها، برنامه‌های ضروری و سازنده در روندهای جاری و چشم‌اندازهای سینما درحوزه‌های توسعه و مدیریت منابع، توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، فیلمخانه ملی، نظارت و ارزشیابی، جشنواره‌ها و امور بین‌الملل و همچنین، مباحث مربوط به راهبردها و ماموریت‌های انجمن سینمای جوانان، بنیاد سینمای فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تبیین و ارائه خواهد شد.

یادآوری می‌شود، برگزاری تخصصی این گردهمایی در سطح استانی در راستای اهداف عدالت محوری سازمان سینمایی و با هدف همگرایی و هم‌افزایی و اثرگذاری در سیاستگذاری، برنامه ریزی، ارزیابی ظرفیت‌های موجود و بازشناسی ظرفیت‌های مغفول سینما در استان‌ها پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز