خبرگزاری کار ایران

امضای غیرواقعی آخرین کتاب «باب دیلن» او را وادار به عذرخواهی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۲۶۴

باب دیلن (ترانه‌سرای آمریکایی) در آخرین فعالیت‌های هنری خود دچار حاشیه‌هایی شد. او اوائل نوامبر امسال کتاب «فلسفه آواز مدرن» را روانه بازار کرد. این اثر در ۹۰۰ نسخه با امضای باب فروخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ماجرای امضا کردن کتاب جدید باب دیلن، او را به عذرخواهی از مخاطبان و دوستداران موسیقی واداشته است. گاردین با اعلام این خبر، نوشت: او به دلیل امضای غیردستی و کامپیوتری کتاب جدیدش با انتشار بیانیه‌ای از هوادارانش عذرخواهی کرد.

کتاب جدید باب دیلن تفسیر او از آثار هنرمندان دیگر است. 

ناشر کتاب «فلسفه آواز مدرن» با قیمت معادل ۵۹۹ دلار آمریکا، در تبلیغاتش از امضای دستی اثر توسط باب دیلن خبر داده بود که گویا به وعده‌اش عمل نکرده است.

امضای غیرواقعی آخرین کتاب «باب دیلن» او را وادار به عذرخواهی کرد

نمایی از جلد کتاب «فلسفه آهنگ مدرن» آخرین کتاب بابی

هنگامی که خریداران شروع به دریافت نسخه‌های خود کردند، بسیاری از آن‌ها عکس‌های کتاب‌های خود را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشتند به سرعت متوجه شدند که تمام آن‌ها دارای امضاهای یکسانی هستند! 

این درحالی است که تمام امضاهای باب دیلن هشتاد و یک‌ساله تا پیش از انتشار «فلسفه آهنگ مدرن» دستی و با خودکار یا خودنویس بوده است.

باب دیلن در بیانیه‌اش نوشته است: من در تمام سال‌های فعالیتم کتاب‌ها و آثارم را با امضای دستی به هوادارانم ارائه کرده‌ام. منتهی در سال ۲۰۱۹ دچار کسالتی شدم که در سال‌های همه‌گیری کرونا ادامه پیدا کرد. در همان حین برای برگزاری جلسات جشن امضا، پنج خدمه به من در کارها کمک می‌کردند تا کارها به خوبی انجام شود. اما با این حال نتوانستیم روشی مطمئن و قابل اجرا را برای انجام امور پیدا کنیم، در حالی که ویروس کرونا در حال گسترش بود. بنابراین در آن مقطع برگزاری جشن و امضای کتاب‌ها میسر نبود.

ناشر اثر هم نوشت: اعتبار امضاهای دیلن بر روی چاپ‌های هنری او (که بسیاری از آن‌ها در حال حاضر به قیمت بیش از دوازده هزارپوند انگلیس، ۱۴۵۰۰ دلار آمریکا و ۲۱۵۰۰ دلار استرالیا) به فروش می‌رسند نیز، زیر سوال رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز