خبرگزاری کار ایران

عیادت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از ابوالفضل پورعرب

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۰۸۱

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر عصر جمعه آذر با حضور در بیمارستان نیکان از ابوالفضل پورعرب، بازیگر برجسته سینما و تلویزیون عیادت کرد.

به گزارش ایلنا، سید مجید پوراحمدی به همراه نیکنام حسینی‌پور، مشاور صندوق اعتباری هنر، عصر امروز جمعه به دیدار ابوالفضل پورعرب رفت و پیگیر روند درمانی این هنرمند محبوب شد.

مدیرعامل صندوق اعتباری در این دیدار ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای این بازیگر آرزوی سلامتی کرد.
 
وی ضمن تجلیل از فعالیت‌های ارزشمند این هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: مردم ایران همواره قدردان کسانی هستند که در راه اعتلای فرهنگ و هنر این سرزمین گام برمی‌دارند. ابوالفضل پورعرب چهره‌ای است که سال‌ها در قاب تصویر روایتگر غم و شادی هموطنانش است و جایگاه ویژه‌ای در میان مردم ایران دارد.
 
مشاور وزیر فرهنگ ادامه داد: صندوق در راستای وظایف ذاتی خود همواره پیگیر وضعیت زندگی و سلامت اعضای خود خصوصاً سلامت پیشکسوتان این عرصه است و این موضوعی است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن توجه ویژه ای دارند. 
 
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با آرزوی سلامتی برای این هنرمند گفت: تکریم و حمایت مادی و معنوی از پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر، از مهمترین وظایف صندوق اعتباری هنر است. صندوق اعتباری تا بهبود کامل پورعرب در کنار این بازیگر نامدار خواهد بود. امیدواریم به زودی شاهد حضور دوباره و نقش‌آفرینی‌های این هنرمند باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز