خبرگزاری کار ایران

در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی تی.تی.جی مطرح شد؛

اغلب اطلاعات خارجیان درخصوص ایران نادرست است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۳۳۵

مدیر بازرگانی شرکت آلما تور گفت: بازدیدکنندگان اطلاعات درستی درخصوص ایران ندارند و همین باعث می‌شود شناخت درستی از ایران نداشته باشند.

 شیدا نصرت (مدیر بازرگانی شرکت آلما تور) در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی تی.تی.جی که در شهر ریمینی ایتالیا درحال برگزاری است، به خبرنگار ایلنا گفت: بیشتر بازدیدکنندگانی که به غرفه ما مراجعه می‌کنند تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ایران دارند چراکه بسیاری از آنها هیچ اطلاعاتی درخصوص ایران ندارند و گاه تصورشان در خصوص ایران بسیار بد است و نمی‌دانند که ایران تاریخ 7 هزار ساله داشته و بسیاری از مکانهای گردشگری و تاریخی مهم جهان در آن وجود دارد.

وی افزود: به منظور افزایش اطلاعات بازدیدکنندگان ویدوئوها و پاورپوینت‌هایی را آماده کرده‌ایم تا بیشتر کشورمان را معرفی کنیم. ایران پتانسیل‌های بسیاری برای جذب توریست دارد بنابراین باید در چنین نمایشگاههایی از این ظرفیت استفاده کنیم تا بتوانیم کشورمان را هرچه بهتر و بیشتر معرفی کنیم و به دنیا بشناسانیم. البته خوشبختانه استقبال خوبی از غرفه ایران شده است.

شیدا نصرت با اشاره به اینکه براساس گزارش‌های یونسکو، ایران نهمین مقصد گردشگری است،‌ ادامه داد: تقاضا دارم که شرایط برای ورود توریست به کشور تسهیل یابد و با ما همکاری کنند تا بتوانیم آفرهایی برای آنها درنظر بگیریم تا دست ما برای وارد کردن توریست به کشور باز باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز