خبرگزاری کار ایران

تسریع در پرداخت‌کارانه ارائه خدمات به زائران طرح کرامت رضوی از طریق هتل‌های هما

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۹۷۸

در طرح کرامت رضوی بازنشستگان محترمی که تاکنون به مشهد مقدس سفر نکرده‌اند مهمان سازمان تأمین اجتماعی بوده و طی سفر چهار روزه با قطار و اقامت در هتل پنج ستاره هما (خیام) از آنان پذیرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هگتا، سیدعلیرضاطباطبائی حسینی (مدیرعامل هگتا) دستور داد کارانه ارائه خدمات کارکنان هتل‌های خدمات دهنده به زائران طرح کرامت رضوی در سریعترین زمان ممکن از طریق گروه هتل‌های هما پرداخت شود. 

مدیرعامل هگتا تشریح کرد: در طرح کرامت رضوی بازنشستگان محترمی که تاکنون به مشهد مقدس سفر ننموده‌اند مهمان سازمان تأمین اجتماعی بوده و طی سفر چهار روزه با قطار و اقامت در هتل پنج ستاره هما (خیام) از آنان پذیرایی می‌شود. 

حسینی افزود: همچنین در این طرح مجموعه هتل‌های هما و قطارهای مسافربری رجا و شرکت بین‌المللی خدمات مسافرتی و جهانگردی تأمین با ایجاد زنجیره خدمات و همکاری معاونت اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی اقدام به برنامه‌ریزی جهت اعزام بیست و چهار هزار نفر از بازنشستگان را نموده‌اند. 

او در پایان به حضور ۱۷۰ نفر از کارکنان هتل هما در مشهد اشاره کرد و افزود: این افراد با توجه به بالابودن سن بازنشستگان، زحمات بیشتری را متحمل شده‌اند که به جهت ارج نهادن به خدمات این کارکنان مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) دستور پرداخت معوقات و کارانه‌های ایشان را از طریق گروه هتل‌های هما صادر نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز