خبرگزاری کار ایران

حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در شبکه سلامت سیما

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۵۲۷

جلسه هم اندیشی و هم افزایی شبکه سلامت سیما و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی شبکه سلامت، جلسه هم اندیشی و هم افزایی شبکه سلامت سیما و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور ارتقاء سواد سلامت، افزایش همکاری دو طرف و معرفی کارشناسان هیات علمی مورد تایید آن دانشگاه ، چهار شنبه 19 مرداد 1401 در شبکه سلامت سیما تشکیل شد.

 در این نشست دکتر علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران، دکتر محمد مهدی قاسمی رئیس شبکه سلامت، دکتر علیرضا بهفر قائم مقام شبکه، وحید صابری مدیر روابط عمومی شبکه و خانم دکتر کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی حضور داشتند.

دکتر قاسمی ضمن عرض تسلیت ایام محرم و عاشورای حسینی، حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همراهان را خیر مقدم عرض نمودند.

مدیر شبکه سلامت نکاتی را درخصوص پوشش رسانه ای تلاش‌ها و زحمات کادر درمان در طول دو سال اخیر و فعالیت های وزارت بهداشت در مبارزه با بیماری کرونا و نقش‌آفرینی ویژه شبکه سلامت سیما، بیان نمود.و اظهار داشت این شبکه با تولید و پخش برنامه های علمی و کاربردی تمام تلاش خود را جهت  آگاهی سازی جامعه در مسیر صحیح  پیشگیری و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و درمان در طول دوران پاندمی کرونا نموده است.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از زحمات مدیران و عوامل تولید شبکه سلامت سیما تقدیر و تشکر نمود و در پایان مقرر شد شبکه سلامت و دانشگاه شهید بهشتی در خصوص ارتقای سطح علمی برنامه ها و معرفی کارشناسان هیات علمی مستمر همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز