خبرگزاری کار ایران

«ناخن‌ها در سال سوم می‌شکنند» با نگاهی به مسائل کارگران منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۶۱۴

رمان «ناخن‌ها در سال سوم می‌شکنند» از جمله رمان‌هایی است که نویسنده آن به مسائل کارگران، پرسنل و مدیران در محیط کاری پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رمان «ناخن‌ها در سال سوم می‌شکنند» نوشته مسلم آزادیان بهار ۱۴۰۱ توسط انتشارات سها در قالب ۲۱۷ صفحه و با قیمت ۱۱۰ هزار تومان منتشر شد. 

رمان «ناخن‌ها در سال سوم می‌شکنند» در داستانی ریزبینانه به مسائل و مشکلات کارگری، چالش‌های محیط کار، تعارض‌های بین پرسنلی و تضادهای بین کارفرما و نیروی کار پرداخته‌ است. علاوه برآن در جای جای این رمان و فراخور موقعیت و ماجراهای پیش آمده به تجارب و نکات آموزنده برای پرسنل و مدیران جوان اشاره شده‌ است. هرکس که تجربه اشتغال در محیطی کاری را داشته یا دارد، می‌تواند خود و برخی از همکارانش را به‌جای یک یا حتی چند نفر از شخصیت‌های این رمان تصور کند. 

آزادیان معتقد است: این رمان مملو از ناگفته‌های و درواقع سرگذشت همه مردم است. رمانی که حمایت و اقبال عمومی نیروی کار را همراه خود داشته و هنوز به‌طور جدی وارد بازار نشده، صدای اعتراض کارفرمایان را درآوره‌ است. 

امین شخصیت اول رمان ناخن‌ها در سال سوم می‌شکنند، بعد از ماه‌ها تلاش برای پیداکردن شغل مناسب با حقوقِ مکفی، به‌خاطر تعلق خاطر به دختری که فرمِ استخدام را به او می‌دهد، حاضر می‌شود با حقوقِ کم در هتلی مشغول به کار شود. او حالا در سخت‌ترین روزهای زندگی شخصی و کاری خود قرار دارد. به تازگی با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کرده و آپارتمانی نقلی با اقساط سنگین خریده‌است. امین علی‌رغم اینکه در طول سال‌های اشتغال در هتل با چالش‌ها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده، ولی با سخت‌کوشی و درستکاری روز به روز پیشرفت کرده، خود را از لحاظ مالی و موقعیت شغلی ارتقا داده‌است. 

مشکلات امین خصوصا اصطکاکِ بین او و جابر مدیر داخلیِ هتل هیچ‌گاه پایان نمی‌پذیرد. امین به‌طور ناگهانی و با خواندن متنِ پیامی عجیب اما تأمل برانگیز به خود آمده و متوجه دسیسه‌های جابر می‌شود و نهایتا به‌خاطر اینکه نمی‌خواهد به سرنوشت باکستر در مزرعه حیوانات دچار شده و توسط خوک مزرعه به سلاخ فروخته شود، تصمیم سرنوشت‌سازی می‌گیرد…

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز