خبرگزاری کار ایران

محسن علی‌اکبری در گفت‌وگو با ایلنا؛

پلتفرم‌ها خلأهای موجود در حوزه سرگرمی را پر کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۹۰۷

عدم وجود قوانین مشخص و شفاف سازی در عملکرد پلتفرم‌ها انتقاداتی را متوجه این رسانه کرده و در روزهای اخیر رییس ساترا در نامه‌ای خواستار ایجاد محدودیت برای پلتفرم‌ها شده که این موضوع نگرانی فعالان شبکه نمایش خانگی را به همراه داشته است. محسن علی‌اکبری در واکنش به این اتفاق تاکید دارد که پلتفرم‌ها خلأهای موجود در حوزه سرگرمی را پر کرده‌اند.

محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در واکنش به نامه اخیر ساترا به خبرنگار ایلنا گفت:  پلتفرم‌های نمایش خانگی در طی مدت فعالیتشان توانستند مخاطبان زیادی را جذب کنند و توجه مردم را به جای شبکه‌های ماهواره‌ای معطوف به شبکه‌های داخلی کنند و خلأهایی که در حوزه سرگرمی وجود داشته است را پر کنند.

تهیه کننده فیلم «کتاب قانون» افزود: بخش عمده‌ای از هنرمندان و شاغلان در حوزه سینما هم به واسطه این پلتفرم‌ها مشغول به کار شده‌اند که به این واسطه باید قدردان پلتفرم‌ها بود. نکته دیگری که وجود دارد این است که پلتفرم‌ها باید تابع قانون باشند و مانند همه مشاغل، مطابق با اساسنامه و قوانین مربوطه عمل کنند. اما درخواست من به عنوان کسی که بیش از 4 دهه در حوزه تولیدات هنری مشغول به فعالیت هستم این است که این قوانین روشن و مشخص و منطقی باشد و به گونه‌ای نباشد که منجر به ایجاد اشکال در کار این پلتفرم‌ها شود. یعنی باید قوانینی وضع شود که هم پلتفرم‌ها به آسانی به فعالیت‌شان ادامه دهند و هم به این واسطه، معیشت شاغلان این حوزه تامین شود و منجر به بیکاری و ایجاد مشکلات اقتصادی برای فعالان این حوزه نشود.

علی اکبری در ادامه، خاطر نشان کرد که باید در نشست‌های تخصصی بین هنرمندان و مدیران پلتفرم‌ها و ساترا مشکلات و ابهامات موجود حل و فصل شود و قوانین درست و منطقی وضع شود که به بهبود عملکرد این حوزه کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز