خبرگزاری کار ایران

«شب فیروزه‌ای» امشب رنگین کمانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۴۴۶

برنامه «شب فیروزه ای» امشب چهارشنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۲۱ میزبان گروه رنگین کمان، مهران رجبی هنرمند محبوب سینما و تلویزیون و محمدرضا عیوضی خواننده خوب کشورمان خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، رجبی در برنامه «شب فیروزه‌ای» امشب از فعالیت‌ها و خاطرات خود در سینمای ایران صحبت می‌کند. از آثار این هنرمند می‌توان به فیلم‌هایی مانند «پارادایس»، «کوسه»، «چند می‌گیری گریه کنی ۲» و «ماموریت غیر ممکن» اشاره کرد.

در بخش دیگر «شب فیروزه‌ای» محمدرضا عیوضی خواننده سبک پاپ کشورمان به اجرای چند قطعه موسیقی می‌پرداز و لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان رقم می‌زند.

او همچنین در ادامه برنامه با مجری نیز گفتگو خواهد داشت و از تجربیات فعالیت‌های حرفه‌ای خود در حوزه موسیقی صحبت می‌کند.

همچنین این برنامه میزبان گروه رنگین‌کمان با حضور خاله‌ها و عروسک‌های رنگین کمانی است که برای حاضران و مخاطبان برنامه اجرا خواهند کرد.

برنامه‌ی «شب فیروزه‌ای» هر هفته شنبه تا چهارشنبه به تهیه‌کنندگی غلامرضا حیدری و با اجرای ابوالفضل آقاخانی مهمان خانه‌های مخاطبان می‌شود.

این برنامه به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر به مدت دو هفته از ساعت ۲۱ الی ۲۳ از بوستان آب و آتش شهر تهران روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز