خبرگزاری کار ایران

کتاب مصور «اولین پرواز مل» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۵۷۱

کتاب تصویری «اولین پرواز مل» نوشته کورِی تِیبِر و ترجمه معصومه نفیسی توسط کتاب‌های زرافه (دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق) روانه بازار نشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب «اولین پرواز مل» به نویسندگی و تصویرگری کورِی تِیبِر و ترجمه معصومه نفیسی، در ۴۴ صفحه و قطع وزیری برای گروه سنی بالای سه سال منتشر شد.

«اولین پرواز مل» داستانی خلاقانه و لطیف درباره پرنده‌ای کوچک و شجاع از نویسنده‌ای محبوب است که کتاب‌های تصویری‌اش تاکنون برنده چند جایزه بین‌المللی شده است. این کتاب همراه با داستانی هیجان‌انگیز، تصاویری جذاب و بالحنی لطیف و کودکانه به صورت غیرمستقیم به نترسیدن برای برداشتن اولین گام‌ها و تلاش برای موفقیتمی‌پردازد.

از نکات ویژه این کتاب شیوه طراحی و تصویرگری آن است. در واقع این کتاب به نحوی طراحی شدهکه کودک همراهبا کاراکتر اصلی داستان که می‌خواهد اولین پرواز خود را تجربه کند، ابتدا حرکت به سمت پایین را دنبال می‌کند و سپس در میانه داستان با چرخاندن ۱۸۰درجه‌ای کتاب با پرنده کوچک اوج می‌گیرد و پرواز می‌کند.

همانطور که در خلاصه پشت جلد کتاب آمده است: «گاهی وقت‌ها ممکن است از بالا سقوط کنید به پایین، قبل از این که یاد بگیرید پرواز کنید به بالا»، نویسنده در این کتابتلاش کرده تا به طور غیرمستقیم و ضمنی به طرح موضوعات مهم تربیتی کودکبپردازد.

کورِی تِیبِر نویسنده و تصویرگر این کتاب، از هنرمندان مطرح آمریکایی است و تاکنون جوایز متعددیبرای نگارش و تصویرگری کتاب‌هایش دریافت کرده است.

معصومه نفیسی از مترجمان شناخته شده ادبیات حوزه کودک و نوجوان، این کتاب را به کودکان ایران تقدیم کرده و در ابتدای کتاب نوشته است: برای کودکان سرزمینم، پر پرواز آرزو دارم….

علاقمندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌های زرافه با پخش مدادآبی به شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند. همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر امکان دانلود کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از طریق پلتفرم‌های کتابخوان فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز