خبرگزاری کار ایران

نقش حراج‌ها در رونق و کیفیت آثار هنرمندان بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۱۲۱

با حضور پنج کارشناس هنری و منتقد نقش حراج‌ها در رونق و کیفیت آثار هنرمندان معاصر، روز پنج شنبه ۱۶ تیرماه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، به منظور بررسی نقش حراج‌ها در رونق و کیفیت آثار هنرمندان معاصر با نگاهی به تاثیرات حراج تهران بر هنر ایران، نشستی با حضور منتقدان و کارشناسان هنر برگزار می‌شود.

در این نشست که پنج شنبه ۱۶ تیر ماه ساعت ۱۷ در موسسه فرهنگی هنری ایده برگزار می‌شود، مرتضی کاظمی (معاون اسبق امور هنری وزارت ارشاد و کارشناس اقتصاد فرهنگ و هنر)، سمیه رمضان‌ماهی (منتقد وتحلیلگر آثار هنری)، مجید ملا نوروزی (رییس اسبق دفتر هنرهای تجسمی و موزه هنرهای معاصر)، آرش سلطانعلی (گالری‌دار، پژوهشگر و مدرس دانشگاه) و بهنام زنگی (طراح، مدرس و پژوهشگر گرافیک) نقش حراج‌ها را در رونق و کیفیت آثار هنرمندان معاصر با نگاهی به تاثیرات حراج تهران بر هنر ایران، بررسی می‌کنند. 

در این نشست حاضران نیز سؤال‌ها و نقطه نظرهای خود را بیان خواهند کرد. شانزدهمین دوره حراج تهران با «هنر معاصر ایران» در حالی جمعه دهم تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار شد که اثری از رضا درخشانی با قیمت نهایی هشت میلیارد تومان، عنوان گران‌ترین اثر این رویداد را به خود اختصاص داد و این حراج با رقم فروش ۷۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پایان یافت. 

نشست تحلیل و بررسی حراج تهران روز پنج شنبه ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ در موسسه فرهنگی هنری ایده، واقع در تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ برگزار خواهد شد و حضور در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز