خبرگزاری کار ایران

محمد عبدی‌زاده «اسرار پنهان» را به تصویر می‌کشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۰۶۴

پیش تولید سریال ۱۳ قسمتی «اسرار پنهان» به کارگردانی محمد عبدی‌زاده و تهیه‌کنندگی علیرضا محبی آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سریال، علیرضا محبی با اعلام این خبر گفت: قسمت اول این سریال ضبط شده بود که بنا به دلایلی عوامل و نام پروژه را عوض کردم و با مذاکراتی که با آقای عبدی زاده داشتم با توجه به تجربیاتی که ایشان داشتند دلیل بر انتخاب این کارگردان برای ادامه راه بود. موضوع این سریال کمدی، جاسوسی، ماجراجویی است که فصل اول آن در ۱۳ قسمت برای پخش از رسانه‌های خانگی تهیه می‌شود. 

وی افزود: این سریال در تهران، لواسان، ورامین، قرچک، کرج، اصفهان، نطنز و در صورت حمایت‌های دولتی در چند کشور همسایه تصویربرداری خواهد شد. هم اکنون در حال انتخاب عوامل و رایزنی با بازیگران سینما و تلویزیون هستیم. با نهایی شدن لیست عوامل و بازیگران، تصویربرداری این سریال آغاز می‌شود و مردادماه شروع تولید ما خواهد بود. 

این تهیه کننده درباره موضوعیت سریال در دست تهیه خود گفت: داستان سریال در مورد شخصیت مهندس و هکر کامپیوتری است که ناخواسته وارد یک شبکه جاسوسی موساد می‌شود و اطلاعات مهمی از این شبکه را ذخیره می‌کند. ماموریت شبکه جاسوسی موساد غیرفعال ساختن رآکتورهای هسته‌ای و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران است، تا بدینوسیله به اصطلاح خود مانع از دستیابی ایران به بمب اتمی شوند. از طرفی فرمانده تیم عملیاتی موساد شباهت فراوانی به این مهندس دارد. از آنجایی که این شبکه جاسوسی زیر نظر ماموران امنیتی کشور هستند، ماجرا برای این مهندس شکل جدیدی به خود می‌گیرد و. . 

از آثار قبلی محمد عبدی زاده می‌توان به فیلم‌های مجموعه‌ی تلویزیونی فرزندان ایران، پایان روزماتم، دوال، عشق و خیانت، فهرست مرگ، اپرا نمایش هفت شهر عشق، طاعون قرن، باد بر می‌خیزد و حرامی عیار و… اشاره کرد. 

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مدیرتولید و جانشین تهیه کننده: مریم قاسم آبادی، مدیرهماهنگی و تولید: علی کفراش، دستیارکارگردان: شاهین عبدی زاده، برنامه ریز: علیرضا ترامشلو و مشاور نظامی: حسن راستگو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز