خبرگزاری کار ایران

برترین‌های هکاتون ۱۴۰۱ امتیاز نخبگی دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۷۰۲

بنیاد ملی نخبگان، امتیاز فعالیت نخبگی را به منتخبان هکاتون بازی‌های جدی ۱۴۰۱تخصیص می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رویداد هکاتون ۱۴۰۱ با موضوع «مراجعه به کتابخانه‌ها» به عنوان یک رویداد رقابتی مساله‌محور در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان به رسمیت شناخته شد. هکاتون بازی‌های جدی، یک رویداد بازی‌سازی سه‌روزه است که با هدف ایده‌پردازی و تجربه ساخت بازی جدی برگزار می‌شود.

هکاتون بازی‌های جدی که به طور همزمان در شهرهای تهران، تبریز و اصفهان برگزار می‌شود، سال گذشته نیز به‌عنوان یک رویداد رقابتی مساله‌ محور، تبدیل به بخشی از طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان شد و با حمایت مادی این بنیاد و اعطای امتیاز فعالیت نخبگی به برگزیدگان، فرصتی ویژه برای شرکت‌کنندگان فراهم آورد.

این رویداد همچون سال گذشته پس از تایید شورای راهبری بنیاد ملی نخبگان در طرح شهید بابایی مصوب شده است و بنیاد ملی نخبگاندر سال ۱۴۰۱ نیز امتیاز فعالیت نخبگی را به منتخبان این رویداد تخصیص می‌دهد.

بر این اساس به اعضای تیم‌های برنده عنوان رتبه اول ۳۰ امتیاز، برنده عنوان رتبه دوم ۲۵ امتیاز و برنده عنوان رتبه سوم ۲۰ امتیاز فعالیت نخبگی اعطا می‌شود. همچنین بر اساس اعلام بنیاد ملی نخبگان، به شرط تلاش تیم‌های منتخب برای تولید و تجاری‌سازی محصولِ هکاتون، امکان افزایش امتیاز فعالیت نخبگی تا سقف ۲ برابر وجود دارد.

رویداد هکاتون بازی‌های جدی در ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی با هدف افزایش مراجعه به کتابخانه‌ها و با حمایت کتابخانه‌های عمومی کشور به‌عنوان طراح مساله این رویداد، هفته آخر شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. همچنین یک دوره آموزشی توانمندسازی با موضوع بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) برگزار خواهد شد که پیش‌شرط حضور در بخش هکاتون و دریافت امتیاز نخبگی است.

ششمین رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۱ (SeGaP2022) پاییز امسال به میزبانی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. زمان دقیقارسال آثار، ثبت‌‎نام، برگزاری و لینک‌های ثبت‌نام در هر یک از سه بخش رویداددر آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز