خبرگزاری کار ایران

حضور آثار دانشگاهیان در شانزدهمین دوره حراج تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۳۵۹

شانزدهمین دوره حراج تهران از حضور آثاری از اساتید دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شانزدهمین دوره از حراج تهران آثار ۱۵ استاد دانشگاه با مضامین متفاوت در معرض دید قرار می‌گیرد.

رضا خدادادی (متولد ۱۳۳۹)، محمد فدوی (متولد ۱۳۳۵)، جواد نوبهار (متولد ۱۳۴۵)، کاظم چلیپا (متولد ۱۳۳۶)، مرتضی اسدی (متولد ۱۳۳۶)، فرشید مثقالی (متولد ۱۳۲۲)، خسرو خسروی (متولد ۱۳۴۴)، مرتضی گودرزی دیباج (متولد ۱۳۴۱)، مصطفی گودرزی (متولد ۱۳۳۹)، همایون سلیمی (متولد ۱۳۲۷)، آنه محمد تاتاری (متولد ۱۳۳۶)، شهریار احمدی (متولد ۱۳۵۸)، ناصر پلنگی (متولد ۱۳۳۶)، مهدی مقیم‌نژاد (متولد ۱۳۵۵)، فرشید ملکی (متولد ۱۳۲۲) اساتیدی هستند که آثارشان در  شانزدهمین دوره حراج تهران چکش می‌خورد.

حضور آثار اساتید دانشگاه در دوره‌های پیش هم سابقه داشته است. در دوازدهمین دوره این حراج آثار اساتید بازنشسته دانشگاه هنر، با عنوان «سیاه چاله» از فرشید ملکی به مبلغ ۱۵۰ میلیون،‌ اثر بدون عنوان مهدی حسینی به مبلغ ۸۰ میلیون، اثر همایون سلیمی از مجموعه «بیا تا گل برافشانیم» به بهای ۵۵ میلیون، اثر بهمن بروجنی با قیمت ۱۰۰میلیون و اثری ۴۸ میلیون تومانی از سروژا آواکیان به فروش رسیده‌اند.

آثاری هم از دانش‌آموختگان و اساتید مدعو دانشگاه هنر چکش خورده‌اند که اسامی برخی از آنها به این قرار است: واحد خاکدان، کریم نصر، احمد وکیلی، بیتا وکیلی، کیوان عسگری، یعقوب امدادیان و فاطمه امدادیان.

از جوانان دانش‌آموخته دانشگاه هنر هم می‌توان به رکنی حائری زاده با اثری به قیمت ۴۲۰میلیون تومان، شهریار احمدی با اثری دولته‌ای با عنوان «وجد برق» از مجموعه معراج به بهای ۸۵۰ میلیون تومان، طاهر پورحیدری (متولد ۱۳۶۱) با اثری به قیمت ۵۵ میلیون و جوانترین هنرمند دانشگاه هنری محمد طباطبایی (متولد ۱۳۶۶) با اثری از مجموعه «عجیب‌تر از بهشت» با قیمت ۴۸ میلیون اشاره کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز