خبرگزاری کار ایران

پوستر «کات‌آپ٢» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۱۶۳

اجرای آثار پذیرفته شده در دومین محفل هنری موسسه «خونه‌کار دگره» با عنوان «کات‌آپ٢» از امروز چهارشنبه ۱ تیر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، هم‌زمان با نخستین روز برگزاری دومین محفل «خونه‌کارِ دِگره» از پوستر این دوره رونمایی می‌شود. هم‌چون دوره گذشته، مهدی دوایی طراح گرافیست شناخته شده هنرهای نمایشی، طراحی و اجرای پوستر دوره را برعهده داشته است.

فراخوان برگزاری دومین محفل «خونه‌کار دگره» اسفندماه سال گذشته منتشر شد و در پی آن حدود ۵۰ طرح و ایده اجرایی به دبیرخانه موسسه رسید که پس از برگزاری ۳۰ جلسه مصاحبه و گفتگو با متقاضیان جدول نهایی بسته شد.

کات‌آپ‌ (cut_up) چیزی نیست جز چیدنِ تصادفی تکه‌پاره‌هایی برای تولید معنا یا معانی تازه که گاهی تکان‌دهنده و روشن‌گرند. کنارهم گذاشتنِ قطعاتی با هدف شکل دادن به کنشِ خلاقه و ایجاد مانع در برابر گزاره‌ها و فرم‌های هنری رایج (Norm)‌و کنترل‌کننده موجود. عملی که به سهم خود تلاش می‌کند در برابر زبان‌ها، شکل‌ها و گفتمان‌های هنری مسلط هر دوره‌ بایستد و از طریق ایجاد اتصال با فرآیند «تصادف»، معانی‌‌ای بیافریند که از دسترسِ ذهن‌های کنترل‌ شده (در تسلط زبان‌ها، گفتمان‌ها و شکل‌ها) خارج‌ می‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز