خبرگزاری کار ایران

سریال جدید شبکه سه با موضوع مبارزه با فساد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۱۵۳

مرتضی رزاق کریمی تهیه کننده سریال «بی نشان» از پایان تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مرتضی رزاق کریمی تهیه کننده سریال «بی نشان» گفت: این سریال در ژانر درام خانوادگی-اجتماعی برای گروه فیلم و سریال شبکه سه تهیه و تولید شده است.

تحقیق و نگارش فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی از حدود دو سال و نیم پیش آغاز شده است و آزیتا ایرایی و مهدی حمزه به طور مشترک نویسندگی این سریال را بر عهده دارند.

این مجموعه جدیدترین کار «راما قویدل» کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون است که از آنتن شبکه سه پخش خواهد شد.

مرتضی رزاق کریمی درخصوص این مجموعه تلویزیونی گفت: پژوهش و تحقیق برای گروه کارگردانی «بی نشان» از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه می‌خواستیم قصه مبتنی بر واقعیت‌های جامعه امروز باشد و داستان برای مخاطب باورپذیر و ملموس باشد.

تهیه کننده «بی نشان» افزود: سعی کردیم در این مجموعه تلویزیونی بیش‌تر به دغدغه‌های روز جامعه بپردازیم.

وی با اشاره به تنوع لوکیشن‌های متفاوت سریال «بی نشان» گفت: کار تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده و هم اکنون در مرحله صداگذاری و میکس است. برای تصویرداری بخشی از سریال به کربلا هم سفر کردیم.

داستان این مجموعه درخصوص خبرنگاری است که حق طلب و عدالت محور است و بنا به ذات حرفه خود، به دنبال روشنگری و اطلاع‌رسانی است و در حوزه مبارزه با فساد به دنبال کشف حقیقت است.

نقش این خبرنگار پیشکسوت را پرویز فلاحی‌پور با نام «شهاب» ایفا می‌کند که در تلاش است کار خود را متعهدانه انجام بدهد و به اصول و تعهد خود به عنوان یک فعال رسانه وفادار بماند.

راما قویدل کارگردان سریال هم با اشاره به ژانر درام خانوادگی این مجموعه تلویزیونی گفت: «بی‌نشان» از یک گروه خوب نویسندگی و فیلمنامه قوی برخوردار است و قصه پرکششی دارد که می‌تواند ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کند.

تمام تلاش و سعی ما این بوده تا فضایی را فراهم کنیم که همکاران بتوانند به بهترین شکل در این مجموعه به ایفای نقش بپردازند.

سعید وزیری مجری طرح این مجموعه تلویزیونی هم درباره تعداد لوکیشن‌های «بی نشان» گفت: این سریال ۳۰ قسمتی حدود ۷۸ لوکیشن دارد و به طور تقریبی ۵۲ بازیگر در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

مریم کاویانی نیز که پس از یکی دو سال دوری از بازیگری، بار دیگر در این سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده، نقش «مینو» همسر «شهاب» خبرنگارِ «بی‌نشان» را بازی می‌کند.

نیوشا ضیغمی از دیگر بازیگرانی است که در این سریال ایفای نقش می‌کند، وی درباره نقش خود در «بی نشان» می‌گوید: بعد از سال‌ها به تلویزیون برگشتم و دلیل آن هم فیلمنامه خوب آن است. نقشی است که از شخصیت‌هایی که بازی کرده‌ام دور است و نقش زنی متفاوت است که در زندگی شخصی با چالش‌های زیادی روبه رو است و در بحبوبه اتفاقات زندگی‌اش به شخصیت شهاب برمی خورد.

مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی‌پور، سعید زارعی، هلن نقی‌لو، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، مهدی فقیه، کاظم هژیرآزاد، اکبر رحمتی، رضا ایرانمنش، توماج دانش‌بهزادی، قاسم زارع، احسان امانی، نسرین نکیسا، پویان گنجی و صادق ملک از جمله بازیگران «بی‌نشان» هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز