خبرگزاری کار ایران

بازیگران «پناه‌کاه» معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۲۵۰

بازیگران نمایش «پناه‌کاه» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه که از دوم تیر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت، معرفی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی گروه، بازیگران نمایش «پناه‌کاه» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه معرفی شدند. به ترتیب حروف الفبا: حسین امیدی، آیدین بهاری، مینا زرنانی، میلاد معیری، آذین نظری، میثم نوروزی، مهدی یگانه در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

«پناه‌کاه» از دوم تیرماه ساعت ۱۸:۴۵ به مدت ۷۵ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی‌صحنه خواهد رفت.

مجری طرح این نمایش فواد خراباتی و تهیه‌کننده گروه تئاتر ریگولیتو هستند.

ماهان صادقی (دستیار کارگردان)، علی سیبی (دستیار تولید)، نیلوفر قرائی (منشی صحنه)، نازنین عسگری و یاسین یوسفی (مدیران صحنه) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

فرید قادرپناه سال گذشته نمایش «درخت شیشه‌ای آلما» را در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه برد که با وجود همه‌گیری بیماری کرونا از شهریور تا آبان ۱۴۰۰ با استقبال تماشاگران رو‌به‌رو شد.

قادرپناه متولد سال ۱۳۶۳ دارای مدرک کارشناسی عمران است. او از سال ۱۳۸۶ با گذراندن دوره‌های هنری از جمله بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی و ... زیر نظر اساتید مختلف وارد دنیای هنر شد و سپس گروه تئاتر ریگولیتو را تشکیل داد و با کارگردانی نمایش «شبی بیرون از خانه» در سال ۱۳۹۳ به طور جدی وارد دنیای تئاتر شد. «آوریل ۱۹۱۲»، «بازگشت به خانه»، «پناه‌کاه» و «بوی گند دهان خانم مارکز» دیگر نمایش‌های او هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز