خبرگزاری کار ایران

داوری اردکانی در فقدان سیدمحمود دعایی نوشت:

فقدان دعایی مصیبتی بزرگ برای دانش و فرهنگ و اخلاق است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۶۷۹

رضا داوری اردکانی (متفکر و استاد بازنشسته دانشگاه) درگذشت حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، رضا داوری اردکانی (متفکر و استاد بازنشسته دانشگاه) در یادداشتی یاد حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی را گرامی داشت. او در یادداشتی برای فقدان این شخصیت علمی نوشت:

هوالباقی بعد فنا کل شی

حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سیدمحمود دعایی مرد صفا و دوستی و وفا و صمیمیت، رخت از سرای فانی برکشید و به دیار دوست سفر کرد.

درگذشت آقای دعایی نه فقط برای دوستان خاصش بلکه برای دانش و فرهنگ و اخلاق مصیبتی بزرگ است.

دعایی دوست و دوستدار دانایی و فرهنگ بود و نسبتی صمیمانه با مراکز علمی و فرهنگی کشور داشت. او که بیش از چهل سال موسسه مطبوعاتی بزرگی را با حزم و اعتدال اداره کرد خود کمتر می‌نوشت اما به تحقیق یکی از اثرگذارترین روزنامه نویسان زمان ما بود و فضائل لازم برای این مهم را داشت.

درود و رحمت الهی بر او باد که پاک و با صفا و دور از حرص و آز و حب جاه و مقام و مال و منال زیست و اهل صلح و دوستی و جوانمردی بود و شجاعت و تواضع فوق العاده را با هم جمع کرده بود.

مرگ چنین خواجه نه کاری است خرد

این مصیبت را به همه بازماندگان گرامی و دوستانش و به اهل دانش و اخلاق تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز