خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه کتاب و کرونایی‌هایی که همراه ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۴۲۹

پنجمین کتاب امیر پروسنان با عنوان «کرونایی‌ها همراه ندارند» در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

به گزارش ایلنا، پنجمین کتاب امیر پروسنان که مجموعه داستان کوتاهی با ۲۱ داستان است، با عنوان «کرونایی‌ها همراه ندارند» توسط انتشارات صدای معاصر منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

این مجموعه داستان کوتاه با قیمت ۳۷ هزار و ۲۰۰ تومان و در ۱۲۴ صفحه توسط انتشارات صدای معاصر منتشر شده و هم اکنون در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران موجود است.

مجموعه داستان کوتاه «کرونایی‌ها همراه ندارند»، پنجمین کتاب و سومین مجموعه داستان امیر پروسنان است که مضامین اجتماعی دارد.

داستان‌های این مجموعه از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ نوشته شده و در برخی داستان‌ها به موضوع بیماری همه گیر کرونا پرداخته شده است.فضاهای داستانی در این کتاب نیز مانند کتاب‌های قبلی در تهران و رشت می‌گذرد و مضامینی مانند تنهایی انسان امروز و روابط انسانی در شخصیت پردازی‌ها و طرح‌های داستانی مورد توجه بود.

پیش از این، دو مجموعه داستان کوتاه «مرگ خاموش آقای نویسنده» و «زن ها همیشه همین طور هستند» و همچنین داستان بلند «سمت چپ اتاق اول» از امیر پروسنان منتشر شده بود. همچنین مجموعه شعر «غصه های یک تبعیدی» از امیر پروسنان در سال ۱۳۸۵ در رشت منتشر شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز