خبرگزاری کار ایران

تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۴۳۰

موتورسواران تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس با ورود به خاک کشورمان از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری ایران بازدید خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، گردشگران شرکت کننده در تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس، ۲۰ نفر از کشورهای فرانسه، سوییس و هلند هستند که با ۱۶ دستگاه موتورسیکلت سنگین و ۳ دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از شهر پاریس در فرانسه سفر خود را آغاز نموده و روز جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ از طریق مرز ماکو وارد استان آذربایجان غربی شدند.

این تور گردشگری با هدف مقابله با ایران هراسی و در راستای معرفی فرهنگ، تمدن، آثار و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کشورمان با هماهنگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، کشورمان را به عنوان یکی از مقاصد امن و زیبای گردشگری خود انتخاب کرده‌اند تا سفیر امنیت، فرهنگ و تمدن ایران اسلامی باشند.

این گردشگران موتور سوار طی ۲۱ روز حضور در ایران با عبور از شهرهای کندوان، تبریز، سقز، کرمانشاه، گلپایگان، اصفهان و یاسوج از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرها بازدید خواهند کرد.

در ادامه به مدت ۴ روز در شهر شیراز اقامت خواهند داشت و پس از بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر در مسیر بازگشت از شهرهای اصفهان، اراک، قزوین و گیلان عبور و ایران را از طریق مرز آستارا به مقصد فرانسه ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز