خبرگزاری کار ایران

با استقبال ایرانیان مقیم آمریکا؛

اکران جهانی «لاله» به هفته چهارم رسید/ تداوم اکران در سینماهای لیملی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۱۹۳

با استقبال مخاطبان، فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد به چهارمین هفته اکران خود در آمریکا رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، اکران فیلم سینمایی لاله به کارگردانی اسدالله نیک نژاد که از ۱۸ مارچ (۲۹ اسفند) در ده شهر و سی سینمای آمریکا آغاز شده بود، با استقبال مخاطبان و ایرانیانیان مقیم آمریکا به هفته چهارم رسید. 

کمپانی AMC به عنوان بزرگترین سینمای زنجیره‌ای جهان، اکران گسترده این فیلم سینمایی را تا هفته سوم عهده دار بود و برای اولین بار یک فیلم ایرانی در این مجموعه سینمایی پخش شد که استقبال از این فیلم به‌ویژه توسط ایرانیان مقیم آمریکا باعث تداوم اکرانش در سینماهای لیملی شد. 

«لاله» که نوروز ۱۴۰۰ در محدودیت‌های ناشی از کرونا در ایران به روی پرده رفت؛ با بازی سارا امیری، ایرج نوذری، نیکی کریمی، سام قریبیان، امیرعلی دانایی، میترا حجار، لیلا اوتادی، پیام اینالویی، همایون ارشادی، محمد صادقی، ژوبین رهبر و نیکولاس گولک درباره زندگی لاله صدیق، قهرمان اتومبیل‌رانی ایران است و چالش‌ها و مشکلاتی که این راننده حرفه‌ای با آن مواجه بوده را به تصویر کشیده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز