خبرگزاری کار ایران

معرفی سریال‌های شبکه‌های برون مرزی صداوسیما در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۲۴۵

سه سریال «برادر»، «جراحت» و «چرخ فلک» به سه زبان اردو، کرمانجی و کُردی در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه‌های برون مرزی صداوسیما پخش می‌شوند.

به گزارش ایلنا، با تلاش دوبلورهای کانال اردوی شبکه سحر، مجموعه تلویزیونی «برادر» کاری از جواد افشار، در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت.

سریال تلویزیونی «برادر» با ژانر اجتماعی و مذهبی به زبان اردو دوبله شد و در کنداکتور رمضانی کانال اردوی شبکه سحر قرار گرفت.

در این مجموعه داستان تاجر خیر و سرشناسی حکایت می شود که در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می کند. در ادامه او به همراه پسر و دخترش که یک روزنامه نگار پرجنب و جوش است بر ضد واردات قاچاق برنج های تاریخ گذشته و مسموم به ایران، مبارزه می کند. کینه جویی و دشمنی دلالان وی را وارد چالش هایی می کند و ماجراهایی را بوجود می آورد که مخاطب را با خود همراه می سازد.

حسین یاری، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی، حسن پورشیرازی، کاظم بلوچی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، مژگان بیات، رضا توکلی، مجید واشقانی، سید مهرداد ضیایی، بیوک میرزایی از بازیگران این سریال هستند.  

فاطمه زیدی، شایسته درانی، حسن رضا نقوی،  اختر عباس، حسن زیدی، ناهید انوری، سمانه داودانی، سکینه فاطمه مهدی، علمدار زیدی، قیصر خان نیز از دوبلورهای این مجموعه تلویزیونی هستند.  

سریال «برادر» به تهیه کنندگی نعمت چگینی با مدیریت دوبلاژ هادی زینعلی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای هر شب ساعت ۲۳ به وقت تهران به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

مجموعه تلویزیونی «جراحت» هم کاری از محمدمهدی عسگرپور، با ژانر اجتماعی و خانوادگی از کانال کردی شبکه سحر پخش می شود.  

سریال «جراحت» داستان لطیفه، مادر ۷۵ ساله ای است که با دو پسرش زندگی می کند. بزرگ پسر ارشد لطیفه است و چهار سال پیش در پی خواندن خطبه عقدی خانگی و بی سر و صدا دخترش اکرم را به عقد پسر برادرش اسماعیل سقایی در آورده‌است. مجموع این دو خانواده داری رابطه‌ای معقول و نزدیک با یکدیگر هستند و در ادامه ماجراهایی پدید می آید که مخاطب را با خود همراه می سازد.  

ثریا قاسمی، امین تارخ، علی عمرانی، آتنه فقیه‌نصیری، رامین راستاد، هستی مهدوی‌فر، میلیشا مهدی‌نژاد، مهوش صبرکن، محمد عمرانی، کریم اکبری مبارکه، یاسر جعفری و ... از بازیگران این مجموعه هستند.  

«جراحت» به تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفیعی با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی به زبان کرمانجی هر شب ساعت ۲۰ و ۳۰  به وقت تهران در ۲۷ قسمت ۴۵ دقیقه ای به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

مجموعه تلویزیونی «چرخ فلک» در ژانر اجتماعی در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سحر روی آنتن خواهد رفت.

سریال تلویزیونی «چرخ فلک» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم ‌پور و احسان عبدی ‌پور با محتوای انتقال مفاهیم اخلاقی برای مخاطبان کرد، زبانگردانی شده و از کانال کردی شبکه سحر پخش می شود.  

این مجموعه به صورت اپیزودیک بوده و مفاهیم اخلاقی در هر قسمت از داستان ها تکرار می شود و بازیگرانی که در ابتدای هر قصه آدم فرعی هستند در قصه بعدی به بازیگر اصلی مبدل می شوند.  

بهناز جعفری، حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند، لاله صبوری، سید مهرداد ضیایی، مهران احمدی، امیر آقایی، لیلا اوتادی، میلاد کی‌مرام، مجید نوروزی، آشا محرابی، شبنم مقدمی، مریم بوبانی، فاطمه مرتاضی، لیندا کیانی، کیهان ملکی، افشین خورشید باختری، فتانه ملک‌محمدی، ترلان پروانه و علیرضا جعفری از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.  

«چرخ فلک» به تهیه کنندگی مجید مولایی با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی هر شب ساعت ۲۳ و ۱۵ به وقت تهران به مدت ۴۵ دقیقه به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز