خبرگزاری کار ایران

ویژه‌برنامه «نوروزگاه» در ۵ نقطه تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۱۰۰

تهران ویژه‌برنامه «نوروزگاه» را همزمان با ایام نوروز با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در ۵ نقطه شهر تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، همزمان با نوروز ۱۴۰۱ و مطابق نوروز سال‌های گذشته، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه «نوروزگاه» را همزمان با ایام نوروز با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در ۵ نقطه شهر تهران برگزار می‌کند.

این برنامه تا ۱۳ فروردین ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ در فرهنگ‌سرای رازی، فرهنگ‌سرای خاوران، فرهنگ‌سرای اشراق، فرهنگ‌سرای بهمن و باغ‌موزه قصر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اجرای رادیو نوروزگاه، برپایی کارگاه ساخت کاردستی، برپایی ایستگاه‌های هنری (سفال، نقاشی، خط، طراحی و نقاشی، معرق، مشبک، رزین، خراش روی فلز و حکاکی روی چرم)، اجرای خیمه شب بازی، برپایی ایستگاه مبادله کتاب، اجرای موسیقی، برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی و سوغات شهرستان‌ها، برپایی ایستگاه‌های تفریحی ورزشی، برپایی ایستگاه‌های کودکانه، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی، اجرای موسیقی اقوام ایرانی، اجرای بازی‌های بومی و محلی و برپایی نمایشگاه کتاب از بخش‌های پیش‌بینی‌شده در «نوروزگاه» است.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی‌های زیر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با سامانه ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

فرهنگ‌سرای اشراق: فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره.

فرهنگ‌سرای رازی: میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی.

فرهنگ‌سرای خاوران: خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد.

فرهنگ‌سرای بهمن: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی.

باغ‌موزه قصر: خیابان شریعتی، خیابان شهدای ناجا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز