خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیر شبکه پنج با برنامه سازان مطرح شد؛

تلاش مضاعف برای نوآوری و خلاقیت در برنامه‌‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۷۵۷

عصر روز گذشته مدیر شبکه پنج سیما، سعید اشناب با مدیران این شبکه، مجریان و برنامه سازان دیدار داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، در این نشست سعید اشناب از تلاش تک تک همکاران برنامه ساز برای تدارک برنامه های گوناگون در طول سال تقدیر و تشکر کرد و افزود: باید با تلاش و همت مضاعف برای سال آینده، برنامه های فاخری در طراز نظام و مردم شریف ایران تدارک ببینیم و با حرکتی جهادی، در سال جدید پیشرو و نوآورانه در خدمت کشور عزیز و سربلندمان باشیم. 

اشناب تاکید کرد: شبکه پنج سیما تمام تلاش خود را می کند تا پیوند دهنده و پل ارتباطی مردم با مسئولین باشد. 

وی افزود: ما در برنامه های تهران بیست و سلام تهران، زبان گویای مردم هستیم و در تلاشیم تا به بهترین شکل ممکن تمام دغدغه های مردم را در حوزه های مختلف شهری، فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... به مسئولین انتقال بدهیم. 

همچنین تلاش می کنیم تمام رویدادها و اتفاقات خوب و امیدآفرین جامعه را در برنامه های مختلف برای مردم استان تهران به تصویر بکشیم. 

مدیر شبکه پنج سیما به برنامه ی مردم محور "نوروز در راه است" اشاره کرد و افزود: این برنامه برای سومین سال پی در پی است که با هدف معرفی شهروندان خدوم در مشاغل طاقت فرسایی چون: آتش نشان، پرستار، نیروی انتظامی و ... روی آنتن می رود و مردم عزیز با مشارکت و رای دادن به این افراد، شهروند خدوم تهرانی را معرفی می نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز