خبرگزاری کار ایران

تهیه‌کننده فیلم مطرح کرد؛

«شادروان» آماده اکران نوروز است/ خطر قاچاق فیلم‌ها با افزایش قیمت بلیت سینما

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۶۱۳

عباس نادران تهیه‌کننده سینما گفت: فیلم «شادروان» با طی کردن مراحل نهایی فنی آماده اکران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس نادران تهیه‌کننده «شادروان» که فیلمش در جدول اکران نوروزی قرار گرفته است، گفت: مراحل فنی فیلم «شادوران» با توجه به فاصله‌ای که از اکران در جشنواره فیلم فجر طی کرده است، خوشبختانه صورت گرفته و این فیلم آماده اکران است.

وی ادامه داد: تلاش ما در این مقطع بیشتر بر بحث تبلیغات فیلم متمرکز است. خوشبختانه به لحاظ فنی فیلم «شادروان» در مرحله خوبی به سر می‌برد اما آنچه در این مقطع اهمیت دارد آن است که این فیلم به بهترین نحو دیده شود.

این تهیه‌کننده سینما گفت: اکران فیلم در سینما ملزوماتی دارد که اگر رعایت نشود به فروش فیلم آسیب وارد می‌شود. ما در چنین شرایطی توقع داریم که تبلیغات مححیطی بیشتری در سطح شهر وجود داشته باشد و تیزر معرفی فیلم‌ها در تلویزیون پخش شود تا به دیده شدن آثار کمک کند.

نادران با اشاره به نامه رئیس سازمان سینمایی به رئیس سازمان صدا و سیما مبنی بر پخش تیزر فیلم‌ها در سیما، گفت: شرایط اکران نوروزی امسال شکل ویژه‌ای دارد و به عقیده من فضاسازی برای اکران نوروزی توسط دستگاه‌های حامی کمی دیر شروع شده است و امیدواریم این فضا با سرعت بیشتری پیش برود.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: با توجه به قیمت‌های متنوعی که برای بلیت سینماها در نظر گرفته شده است امیدواریم که مردم از اکران نوروزی استقبال کنند اما یکی از نگرانی‌های ما این است که با این افزایش قیمت فیلم‌ها به شکل قاچاق منتشر نشوند و سینماداران و مسئولین امر تمهیداتی را برای صیانت از فیلم‌ها در نظر بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز