خبرگزاری کار ایران

معرفی برگزیدگان فصل هفتم پروژه‌ی نمایشنامه‌نویسی «چهارفصل تئاتر ایران»

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۸۱۷

برگزیدگان فصل هفتم پروژه‌ی نمایشنامه‌نویسی «چهارفصل تئاتر ایران» برای شرکت در کارگاه‌های فصلی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، ایوب آقاخانی، طراح و مدیر پروژه‌ی جامع آموزش نمایشنامه‌نویسی خارج از پایتخت با عنوان «چهارفصل تئاتر ایران»، جمع‌بندی آرای هیئت‌علمی فصل هفتم را با عنوان «فضای مجازی در زندگی امروز» به شرح زیر اعلام کرد:

نویسنده / نام اثر / استان:

- احمد نیک‌پیام/ آخر بازی/ اصفهان

- پژمان شاهوردی/ دشمن مردم/ لرستان

- سروش بهاری/ خانه روبه‌رویی/ مازندران

- سروش بهاری/ شوخی می‌کنید آقای کارگردان/ مازندران

- مصطفی جعفری خوزانی/ اسپویلر/ اصفهان

این افراد در روز دوشنبه، 16 اسفند 1400، در محل حوزه‌ی هنری تهران در کارگاه‌های فصلی پروژه‌ی با حضور اعضای هیئت‌علمی این فصل، دکتر مهرداد رایانی مخصوص و دکتر امین رهبر، شرکت خواهند کرد تا پس از این جلسات حضوری و مشاوره، آخرین بازنویسی نمایشنامه‌ی خود را به دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ی هنری به‌عنوان دبیرخانه‌ی این پروژه ارائه دهند. رأی نهایی روی آثار بازنویسی‌شده آن‌ها را در نوبت چاپ نشر سوره‌ی مهر قرار خواهد داد.

مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی اضافه کرد فراخوان هشتم پروژه‌ی چهارفصل تئاتر ایران به‌زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز