خبرگزاری کار ایران

اولین کنسرت خواننده «شهرزاد»

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۴۴۸

نخستین کنسرت خواننده سریال «شهرزاد» در تاریخ ۱۷ اسفندماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، امین بانی که با آثارش در سریال «شهرزاد» به موسیقی ایران معرفی شد، دو سال پس از لغو اجراهایش به دلیلی همه‌گیری کرونا، موفق به اخذ همه مجوزهای لازم برای برگزاری نخستین کنسرتش شد. 

او نخستین خواننده‌ای بود که دو سال پیش کنسرتش در تهران به دلیل پاندومی کرونا لغو شد و حالا در اولین اظهارنظر درباره کنسرتش، به مخاطبانش گفته: «چهارم اسفندماه دو سال پیش که قرار بود میزبان نفس‌های شما در برج میلاد باشم، با خودم عهد کردم که با تمام وجود، شب ویژه و عاشقانه‌ای را با هم بسازیم. دو سال از آن روز گذشته و نمی‌دانید برای دیدار با شما در همه این روزها، چه بر من گذشت. با افتخار ۱۷ اسفند در دو سانس، میزبان نگاه‌های شما در برج میلاد خواهم بود و در کنسرتی که برای من بعد از دو سال محقق شده، عاشقانه‌ترین‌هایم را با شما هم‌نفس خواهم شد.» 

رهبری ارکستر امین بانی در این کنسرت را امیر توسلی برعهده خواهد داشت و این اجرا به همت موسسه کامیاب بهاران و تهیه‌کنندگی علی حق شناس روی صحنه خواهد رفت. 

بلیت فروشی این کنسرت از ساعت ۱۴ روز دوشنبه، ۲۵ بهمن ماه در سایت «ایران کنسرت» آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز