خبرگزاری کار ایران

تست کرونای رایگان از ۲۵۰ هنرمند و کادر اجرایی جشنواره تئاتر فجر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۴۵۲

تیم‌های بهداشتی درمانی مستقر در مجموعه تئاتر شهر و محل اسکان مهمانان استانی و خارجی جشنواره تئاتر فجر، تا امروز بیش از ۲۵۰ تست رایگان پی‌سی‌آر انجام دادند و واکسیناسیون هم صورت گرفت.

 به گزارش ایلنا، برای انجام تست کرونا و کنترل واکسیناسیون هنرمندان و مهمانان خارجی و استانی حاضر در جشنواره تئاتر فجر و همچنین کادر اجرایی و برگزار کنندگان، از روز نخست این رویداد تیم‌هایی بهداشتی و درمانی در مجموعه تئاتر شهر و هتل مستقر شده‌اند.  واکسیناسیون هنرمندان و دست‌اندرکاران جشنواره با دو نوع واکسن آستارازنکا و سینوفارم در این محل‌ها انجام می‌شود. 

از روز گذشته تا امروز هجدهم بهمن، ۲۰۰ هنرمند از استان‌های ایران و همچنین هنرمندانی از کشورهای دیگر وارد هتل و محل اسکان خود شده‌اند که از همگی آن‌ها تست گرفته شده است.

تیم بهداشتی مستقر در مجموعه تئاتر شهر هم در دو روز نخست بیش از ۶۰ تست رایگان از پرسنل تالارها و عوامل‌ اجرایی گروه‌ها و هنرمندان گرفته است.

با توجه به افزایش مبتلایان به سویه جدید کرونا همکاری تنگاتنگ میان مدیران وزارت بهداشت و مدیران و دست‌اندرکاران جشنواره تئاتر فجر وجود دارد و تیم‌های درمانی به صورت رایگان خدمات لازم را به مهمانان و شرکت‌کنندگان در جشنواره ارائه می‌‌دهند.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود و اخبار آن در سایت fitf.ir در دسترس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز