خبرگزاری کار ایران

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی‌هنری سرباز آسمانی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۶۸۴

داریوش نصیری به‌عنوان دبیر نخستین جشنواره هنری سرباز آسمانی معرفی و منصوب شد.

به‌گزارش ایلنا، داریوش نصیری بازیگر، کارگردان، نویسنده، نقال و مدرس دانشگاه به‌عنوان نخستین دبیر جشنواره هنری سرباز آسمانی معرفی و منصوب شد.

داریوش نصیری فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما ارتباطات، بازیگری و کارشناسی‌ارشد ادبیات نمایشی است وی به‌عنوان دانشجوی نمونه کشوری در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۲ به دریافت لوح تقدیر از ریاست محترم جمهوری و نائل آمد. وی هم چنین به‌عنوان کارگردان بازیگر و نویسنده چندین اجرا در تالار وحدت تئاترشهر، تالار اندیشه، فرهنگ‌سرای نیاوران، تماشاخانه سنگلج و همچنین در کشورهای مختلف داشته است. داوری در جشنواره‌های فیلم و تئاتر همچون جشنواره تئاتر مقاومت جشنواره تئاتر فجر و چاپ چندین کتاب نمایشنامه و چندین مقاله از جمله سوابق وی است.

نخستین جشنواره هنری سرباز آسمانی با محوریت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مضامین اخلاق، مدافعان سلامت و مدافعان حرم به همت بسیج اساتید دانشگاه علمی کاربردی (کانون فرهنگ و هنر) در رشته‌های نمایشنامه‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی کوتاه، داستان‌نویسی کوتاه، عکس و طراحی پوستر ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز