خبرگزاری کار ایران

به مناسبت صعود تیم ملی به جام جهانی/ جواد خیابانی مهمان «رخ به رخ» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۸۶۸

برنامه «رخ به رخ» جمعه ۸ بهمن به بهانه صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، میزبان جواد خیابانی گزارشگر، برنامه‌ساز و مجری برنامه‌های ورزشی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، رخ به رخ شدن از زاویه‌ای متفاوت با جواد خیابانی، صحبت درباره دوره‌های مختلف رقابت‌های جام جهانی و حضور ایران در این مسابقات و روبرو شدن با وجه احساساتی این مجریِ برنامه‌های ورزشی بخشی از گفت‌وگوی خیابانی با امیرعلی دانایی است.

صدای حماسی این گزارشگر ورزشی و خاطرات تلخ و شیرینی که شنیدن گزارش‌های خیابانی در ذهن افراد ایجاد می‌کند، حس متضادی از غم و شادی دارد که دراین برنامه با این وجوه از نزدیک روبرو خواهیم شد.

در برنامه «رخ به رخ» سوالات با هدف نزدیک شدن به بخش‌های عمیق‌تر شخصیتی مخاطب طراحی شده و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد مهمانان، هر برنامه حال و هوایی ویژه می‌یابد. درون‌نگاری و روانکاوی اصلی‌ترین خاصیت این برنامه است و از کارگردانی داخل صحنه تا گریم و ... در میان دیوار‌هایی شفاف مقابل دیده بینندگان قرار می‌گیرد.

«رخ به رخ» برنامه‌ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی حسین فاطمیان و نگارش یاسر حقیقی پور است که جمعه ها حوالی ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت. بازپخش این برنامه یکشنبه ساعت ۱۴:۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز