خبرگزاری کار ایران

بازگشت بشیر اصلانیان به دُن‌کیشوت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۴۷۷

نمایش اقتباسی «دن‌کیشوت» از متن میخاییل بولکاگف با طراحی و کارگردانی جواد مولانیا و ترجمه عارفه قیدی، دست خوش تغییرات در چیدمان بازیگران می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش اقتباسی «دن‌کیشوت» از متن میخاییل بولکاگف با طراحی و کارگردانی جواد مولانیا و ترجمه عارفه قیدی، دست خوش تغییرات در چیدمان بازیگران می‌شود.

این اثر که در اجرای موفق خود با حمایت نوفل‌لوشاتو میزبان بیش از ۳۰۰۰ تماشاگر بوده در اجرای خود در تماشاخانه ایرانشهر با ترکیب جدید بازیگران به صحنه می‌رود.

اشکان دلاوری بازیگر جوان و با سابقه‌ی تئاتر که به دلیل تداخل با پروژه‌ی دیگری براساس توافقات اولیه لازم آبادان است جای خود را به بشیر اصلانیان بازیگر قبلی این نقش که در نوفل‌لوشاتو همراه این گروه نمایشی بود می‌دهد.

بشیر اصلانیان که در کارنامه‌ی کاری خود حضور در پروژه‌های تئاتری و سینمایی را در مقام بازیگر و دستیار کارگردان داشته چند شب به جای اشکان دلاوری به صحنه خواهد رفت.

بازیگران این نمایش عبارتند از میثم ‌عبدی، امیرمحمد ‌رفیع‌خواه، مهتاب ‌وجدانی، مرتضی ‌علی ‌دادی،سوگند ‌قریشی، مریم اسدی، سجاد ‌قربانی، زهرا مرادی، محمود روحبخش، مهرناز ‌بختیاری، سپیده ضیایی، عارف ‌عباسی، امیرحسین ‌جوانی، رایحه وصالی، کوثر صمدی.

گروه موسیقی زنده‌ی همراه این نمایش عبارتند از یزدان نجفی (سازهای بادی)، میکائیل آرا (گیتار)، بابک کریمی (درامز)، علیرضا اسحاقی (بیس)، عرفان مقدم (ویلن)، اسماعیل محمدی (ویولا).

همچنین از دیگر عوامل می‌توان به: داوود نامور (مجری طرح)، علی نصر (مدیرتولید)، جواد مولانیا (طراح لباس و صحنه)، امیرحسین جوانی و امیرمحمد رفیع‌خواه (دستیاران کارگردان)، محمدرضا محبی (مدیر‌صحنه)، محسن هاشمی تبار (نور)، عارفه قیدی (عکاس) و سارا حدادی (مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات) اشاره کرد.

نمایش دن‌کیشوت براساس اثر میخاییل بولکاگف با طراحی و کارگردانی جواد مولانیا و مجری طرحی داوود نامور از ۲۰ دی در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد سمندریان ساعت ۱۸ به صحنه می‌رود، علاقه مندان می‌توانند از سامانه تیوال و یا گیشه سالن بلیت تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز