خبرگزاری کار ایران

پرواز بادبادک‌ها بر فراز مشاهیر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۱۲۹

جشنواره «بادبادک باز» به مناسبت روز جهانی بادبادک در میدان مشاهیر واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا،‌ جشنواره «بادبادک باز» به مناسبت روز جهانی بادبادک، جمعه اول بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴:۳۰دقیقه بعد از ظهر با حضور گیتی خامنه در کنار کودکان ایرانی و افغانستانی و همچنین خانواده‌های شهدای فاطمیون در میدان مشاهیر واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

این برنامه که با شعار «یک قلب و دو ملت» با همکاری موسسه زینو و با هدف تعامل فرهنگی میان دو کشور در نظر گرفته شده است با ساخت بادبادک و داوری و معرفی بهترین بادبادک ساخته شده آغاز شده و با عکاسی در کنار عروسک‌های عظیم الجثه ادامه خواهد داشت.

ضمن اینکه در «میدان مشاهیر»، دیواری به عنوان صفحه نقاشی در نظر گرفته شده تا بادبادک‌های ساخته شده بر آسمان این دیوار نقاشی قرار گیرد.

بازدید از «گنبد مینا» و قصه‌گویی توسط گیتی خامنه، مجری قدیمی و با سابقه کودک و نوجوان و سپس بازی در شهربازی «گذر گردشگری» به صورت رایگان از دیگر برنامه‌هایی است که در جشنواره «بادبادک باز» در نظر گرفته شده است.

علاقمندان برای حضور در این جشنواره می‌توانند جمعه اول بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح به آدرس میدان آرژانتین، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، میدان مشاهیر مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز