خبرگزاری کار ایران

آغاز فصل جدید فعالیت‌های کارگاه نمایش با یک اجرای ۳۰ دقیقه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۸۶۴

فصل جدید فعالیت‌های اجرایی کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر با اجرای تئاتر«تملیخا» به کارگردانی بابک پرهام از روز پنجشنبه نهم دی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، «تملیخا» عنوان یکی از تازه‌ترین برنامه‌های تئاترشهر است که از روز پنجشنبه نهم دی آغازگر فصل تازه اجرای آثار نمایشی کارگاه نمایش این مجموعه خواهد بود.

در این اثر نمایشی، محمدرضا آزادفرد نویسنده، بابک پرهام کارگردان، سمن قناد بازیگر، امیر شفیعی مشاور کارگردان، رضا مهراد دستیار کارگردان، مبینا سرلک منشی صحنه، علیرضا آل‌داود تهیه‌کننده، علیرضا شاه‌حسینی طراح دکور، افسانه قلی‌زاده طراح گریم، فیروزه قاسم‌پور طراح لباس، آرسین احمدی ساخت عروسک، نیوشا رازه عکاس گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «جنی به دلیل گناهی که کرده محکوم شده است تا در برزخ، داستان زندگی‌ش را هر بار از ابتدا تا انتها بازگو کند و مورد لعن و نفرین جهنمیان و بهشتیان قرار گیرد»

بابک پرهام درباره دیگر جزییات این اثر نمایشی گفت: آنچه برای طراحی و کارگردانی این اثر نمایشی در نظر گرفته شده ارائه یک فضای گروتسک با بهره‌گیری از روش‌های روایی تازه و متفاوت‌تر است که امیدوارم در مدت ۳۰ دقیقه بتواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

نمایش «تملیخا» از روز پنجشنبه نهم دی ساعت ۱۷:۳۰ با مدت زمان ۳۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز