خبرگزاری کار ایران

تماشاخانه ماه حوزه هنری میزبان نمایش «آن‌ها» می‌شود/ رونمایی از پوستر

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۴۱۸

نمایش «آن‌ها» به نویسندگی «رها غفاری و کیانوش ایازی» و طراحی و کارگردانی «کیانوش ایازی» در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «آن‌ها» به نویسندگی «رها غفاری و کیانوش ایازی» و طراحی و کارگردانی «کیانوش ایازی» و تهیه‌کنندگی «ساهره سادات خاموشی و علیرضا توسلی زاده» در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

از دیگر عوامل نمایش «آن‌ها» می‌توان از:  

بازیگران: احمد حامدی، شهلا رحیمی، دستیار کارگردان: رها غفاری، مجری طرح: متین اسدی جعفری، طراح دکور: کیانوش ایازی، طراح نور: صمد خانی، طراح پوستر و بروشور: علیرضا خدامرادی، مدیر صحنه: نازنین حاجی کمالی، منشی صحنه: سعید گلزاد، دستیار صحنه: علیرضا عزیزی، انتخاب موسیقی: امیر اردلان، مشاور رسانه: ناصر ارباب، ساخت تیزر: محسن کریم نیا، عکاس: علی جزائری، صدا: سعید نبوی، ساخت دکور: محمد جواد شیخ می‌توان نام برد. 

درخلاصه نمایشنامه آمده است: یک پرستار در اوج بیماری کرونا با توجه به سختی شرایط و از دست دادن دوستانش تا لحظات آخر برای دفاع از جان مردم تلاش می‌کند. این روایتی متفاوت است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز