خبرگزاری کار ایران

هیات انتخاب بخش رادیو تئاتر جشنواره سردار آسمانی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۱۰۲

اعضای هیات انتخاب و ارزیابی بخش رادیو تئاتر سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی معرفی و منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، سید وحید فخر موسوی طی احکامی جداگانه سلمان خطی، مصطفی محمودی و بهرام نوری را به عنوان اعضای هیات انتخاب و ارزیابی بخش رادیو تئاتر سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی معرفی و منصوب کرد.

سلمان خطی بازیگر و کارگردان تئاتر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، سابقه حضور به عنوان گوینده در شبکه‌های مختلف صدای جمهوری اسلامی ایران را دارد. مدیریت بخش رادیو تئاتر چندین جشنواره داخلی، کارگردانی و ایفای نقش در ده‌ها نمایش و اجرای صحنه‌ای و رادیویی و نیز بازیگری در سریال‌های مطرحی همچون "مختار نامه" به کارگردانی داوود میر باقری و "پایتخت" به کارگردانی سیروس مقدم، از جمله سوابق وی به شمار می‌رود.

مصطفی محمودی مدیر فرهنگی، پژوهشگرو مدرس دانشگاه است. منتقد برگزیده تئاتر کشور در سال ۹۰، داور جشنواره‌های مختلف استانی، منطقه‌ای تئاتر کشور و مجری، کارشناس و برنامه‌ساز برنامه‌های مختلف رادیویی در رادیو نمایش، فرهنگ، ایران، ایران صدا، گفت و گو از جمله سوابق حرفه‌ای وی است.

بهرام نوری نویسنده بازیگر وکارگردان ،دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی دانش آموخته هنرستان ِ هنرهای زیبای تهران است. آثار نمایشی و نمایش های رادیویی با بازی و کارگردانی وی در چندین جشنواره معتبر داخلی و بین المللی حائز رتبه شده است. بازیگربرتر جشنواره حوزه هنری، بازیگربرتر جشنواره منطقه‌ای، نویسنده برتر جشنواره دفاع مقدس نویسنده وکارگردان برتر جشنواره تک و بازیگر برگزیده جشنواره تئاتر پلیس از جمله سوابق حرفه‌ای وی به شمار می‌رود.

سومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دی سال جاری با دبیری سید وحید فخر موسوی در کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز